neděle 24. listopadu 2013

Mých 5 písní života II. (ZŽ)

Vítám Vás u druhého dílu mého malého seriálu o Mých 5 písních života. Tentokrát se zaposloucháme do pomalých zahraničních písní zpívaných ženami. A nebojte se na Českou a Slovenskou scénu také dojde.


1. Hurt - Christina Aguilera
Christinu moc neposlouchám, ale když už na ni přijde řada tak nesmí chybět píseň Hurt.



2. Je T´aime – Lara Fabian
Přejdeme do francouzských vod. Má jí ráda Lů ze světa módy XL a mám jí ráda i já. Do mého podvědomí se dostala až díky vystoupení Dominiky Staré v nějaké soutěži alá Česko hledá superstar,


3. Non, Je ne  regrette – Edith Piaf
U francouzštiny ještě zůstaneme. Královnu šansonu jistě představovat nemusím. Její nejznámější píseň rovněž ne. Vlastním spoustu jejích CD ale nenašla jsem píseň, kterou bych poslouchala raději.


4. No Tears Anymore – Bonnie Bianco
Píseň z méně známého filmu Cindy. Jinou píseň od Bonnie popravdě ani neznám a tak se tahle stala jasnou jedničkou.



5. I Will Always Love You - Whitney Houston
Další filmová píseň, která mě vzala za srdce a stala se pro mě nesmrtelnou. Kdo by ji neměl rád..

 

A jsme zase na konci. Příště si dáme zahraniční skupiny a pak už konečně přejdeme na česko-slovenskou scénu. Nezapomeňte mi zase dolů do komentářů napsat co Vy a Vaše zamilované písně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..