neděle 29. prosince 2013

Co jsem dostala k Vánocům - nekosmetická část

Přináším Vám druhou část mých Vánočních dárků. Včera jsem to bohužel nestihla. Sebrala jsem totiž odvahu a vyrazila na sraz pořádaný MsBajuskoooou a Anush93. Ostatní blogerky jsem bohužel nezastihla. Přišla jsem až ve dvě hodiny, když mi skončila práce a domů se vrátila až v deset večer.




DVD Šmoulové, taťka Šmoula a diář na příští rok.



Kamarádka zná moji úchylku na krtečka a tak měla výběr dárků dost jednoduchý.


Hřejivý polštářek ve tvaru - no však vidíte. Náhrdelník s kapříkem, hrneček s beruškou a nové CD Lady Gaga.


Halda punčocháčů, ponožek a hlavně pletené ponožky se sobem!


Svetr, podprsenka a ocelový náramek.


Knihy Šifra mistra Leonarda a Inferno od Dana Browna.


Silikonová chňapka do kuchyně, která se skvěle hodí na mytí štětců.


A to je vše z nekosmetických dárků. Sada hrnců se mi už fotit nechtěla. Je už hezky uložená na dně skříně a čeká zda se někdy vdám.

1 komentář:

  1. Šifru mistra Leonarda bych si chtěla taky přečíst, snad bude v blízký době čas :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..