čtvrtek 12. prosince 2013

Mých 5 favoritů za Listopad

Připravovat pět favoritů za každý měsíc je čím dál tím těžší. Měsíc utíká jako voda a já mám pocit, že si nestačím pořádně ani nic oblíbit. Než jsem se rozkoukala už je téměř půlka měsíce nového a tak sedím u počítače a přemýšlím co jsem si oblíbila za minulý měsíc nejvíce.

Film:  Z filmů u mě tentokrát vyhrál už nějaký ten pátek starý film Bota jménem Melichar.  Mohlo za to hlavně zjištění, že se v několika záběrech objevila i moje teta.


Jídlo:  Měla jsem a stále mám trošku nervíky na pochodu a tak chodím s kolegyní o polední pauze na likérový dortík do nedaleké cukrárny. Je to vlastně zvětšená  verze likérové špičky.


Parfém: Nejvíce používaným parfémem se stala vůně z katalogu Avon Célébre.


Seriál:  Nic nového Vám nepředvedu. Nové seriály nesleduji a držím se těch starých. V listopadu vyhrávají staří dobří Přátelé.



Píseň:  Musím říct, že zamrznutá Verča/Sandra se projevila. Objevila totiž nádhernou smutnou píseň v podání Leony Šenkové – Věřím andělům, která už je stará několik pátků.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..