neděle 8. prosince 2013

Nákupní košík - Listopad nekosmetická část

Jak jsem slíbila tak dělám. Dnes je tu rychlý přehled nekosmetických věcí, které jsem si koupila v minulém měsíci. Žádná hitparáda to není, ale přesto Vám to ukážu. Snad už jen ze zvyku.

Jako první jsou peříčka, které jsem použila tady! A barvy na obličej, které teprve uvidíte.


U vietnamců jsem si za 99 korun pořídila kruhovou šálu.


Kozačky na podpatku jsem pořídila v OK shopu cca za 300 korun.


A jako poslední tu mám bundu alá bezdomovec. Je v ní krásné teplo a tak jsem ráda, že ji mám. Je od značky  Denim Co ale já ji ulovila v sekáči cca za 500,-


A to je pro tento měsíc všechno. Já doufám, že budete spokojené. Budu se snažit, zvýšit kvalitu příspěvků, ale zrovna se snažím vysekat z menší existenční krize. Což se odráží na všem co dělám. Doufám, že na mě nezanevřete.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..