sobota 4. ledna 2014

Nákupní košík prosinec - kosmetická část

Vítám Vás u prvního nákupního košíku roku 2014. Je to překvapivé, ale tentokrát bude jen kosmetická část. Opravdu se s nákupy mírním a to je co říct.  Pomalu na potlesk či pochvalu (hihi).



Ani v roce 2014 nechci přestat točit videa a tak hned jedno přináším.


Začneme věcmi z katalogu Avon. Sprchový gel z řady Senses spolu s houbou na mytí, lesk na rty v roztomilém obalu, krém na nohy z řady Foot works a rukavice na dotykový display.


Dvoje umělé řasy, dvě tužky od SHE v odstínu 001 a 002 a nakonec balzám na rty od Essence z limitované edice Happy Hollidays v odstínu 001.


Jako poslední je tu Ladybox. Troufám si říct, že je to můj poslední box na delší dobu. Spchový gel Ziaja s vůní limetky mě nezaujal, stejně tak vzorečky Palmer´s, Mixa, Natura či lak Jordana. Naopak mám radost ze štětce na oční stíny, z gelu na ruce nebo z očních stínů od Cos ´metika.


3 komentáře:

  1. Ahoj :) Akurát som odoslala objednávku www.drogeria-vmd.com(česká stránka) .. majú tam super veci.. nakúpila som za 18€ a kupila som si 7produktov! :).majú tam lak Rimmel za 0,90€ :D a ešte som si tiež objednala kozmetiku z avonu a z oriflameu.. čiže toho budem mať teraz dosť :DD
    Pekné video, si super! :)

    http://everythingaboutmyworld58.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. skvelý článok :)

    dáme vzájomne??

    http://typsforyou.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, ty boxy mi přijdou čím dál nudnější teda :-D Vzoreček vtipný... Štětec se mi líbí, takovej bych zrovna využila, protože dosud nemám pořádnej štětec na stíny :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..