pondělí 10. února 2014

Stříbrno-růžové líčení



Snad jedno z nejčastějších líčení v lednu bylo v stříbrno-růžové kombinaci. Nevím, zda pro Vás by bylo třpytivé líčení nositelné i přes den, ale já si v něm klidně vyrazila. 



Pleť jsem sjednotila pomocí make upu od značky Rimmel - Match Perfection v odstínu 100 Ivory, který jsem zapracovala stippling štětcem od Real Techniques. Nedokonalosti jsem zakryla korektorem od Manhattan, který nemá označení odstínu.


Bázy pod oční stíny jsem zvolila pěnovou z katalogu Avon a musím říct, že mě mile překvapila. Jako podklad pod stíny jsem zvolila Color Tattoo aby ještě více vynikla barva a třpyt stínů.
Od vnitřního koutku až do poloviny oka jsem nanášela CT 50 Eternal Silver a přes něj pak stříbrný stín Galactic z paletky Sleek Celestial (horní řada čtvrtý stín). Do vnějšího koutku jsem pak nanesla CT 70 Metallic Pomegranate a na něj nanesla stín Solar (horní řada první stín). Celý postup jsem zopakoval i na spodní línce.


Řasy jsem natočila pomocí kleštiček a použila jsem řasenky od Maybelline Rocket Volum a Colossal Volum. Na waterline jsem použila tužku od Max Factor v odstínu 090 Natural Glaze. Řasy jsem zahustila pomocí linek ve fixu od Essence a obočí zvýraznila pomocí gelu od Alverde v odstínu 01 Blond.


Tváře konturuji pomocí tvářenky Catrice v odstínu 010 Toffee Fairy. Použitý rozjasňovač je též od Catrice a jedná se o odstín 010 Fairy Dust. Na tváře jsem použila zbytek tvářenky od GS fiorello v odstínu duo 01. T - zónu jsem zapudrovala fixačním pudrem od Dermacolu v odstínu Natural.


Bohužel se mi většina lepších fotek podařila smazat v domnění, že je mám již uložené v počítači. I přesto věřím, že fotky jsou pro představu líčení dostačující.


1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář..