pondělí 3. března 2014

babybaby.cz

Opět jsem tu s recenzí jednoho e-shopu. Tentokrát se bude týkat stránky babybaby.cz, kterou většina z Vás bude znát ve spojení s výprodeji kosmetiky Essence.

V úvodu chci říct, že tuhle recenzi píšu z vlastního popudu. S e-shopem nemám, žádnou spolupráci a veškeré produkty jsem si zaplatila. Takže žádné máš to zadarmo – chválíš! tu nechci vidět.

Letáčky a vzorky, které jsem k objednávce dostala.

Pár slov o e-shopu babybaby.cz

Jedná se o specializovaný internetový obchod, který nabízí řadu zboží a produktů pro těhotné ženy ale i pro děti do věku pěti let. Seženete zde oblečení, autosedačky, nábytek ale i kosmetiku a to nejen pro děti.
Na stránkách seženete pečující kosmetiku nejen pro nastávající maminky a miminka ale i pro problematickou pleť nebo i kosmetiku dekorativní. Seženete zde nejen kosmetiku Essence a produkty, které běžně ve stojanu v drogerii nepotkáte, ale i některé výrobky již stažené z prodeje celkově. A asi jako jediný e-shop zde mají i tolik omezenou kosmetiku Catrice. Pravda, nabídka je trochu omezená, ale dá se vybrat (pokud tedy zrovna záložka Catrice nestávkuje).


Co jsem si tedy vybrala já?

Objednala jsem si celkem čtyři produkty v celkové hodnotě cca 280 korun. Při platbě předem na účet vyjde poštovné a balné na 65 korun což je velmi pěkná cena. Navíc při objednávce 4. února jsem měla už šestého balíček doma.
Balíček mimo mé objednávky obsahoval i nějaké letáky a vzorečky. A nebylo jich málo (viz první fotka)!

Cíleně jsem šla na e-shop objednávat čistící gel od Lirene Beauty Care, který skvěle odstraňuje voděodolný make up. Je ho 150ml a vyjde na 89 korun. Pleť zanechává čistou, svěží a jemnou na dotek. Časem mu věnuji celou samostatnou recenzi.

Další objednanou věcí byl korektor Catrice camouflage cream v odstínu 010 Ivory, který byl vždy při návštěvě Rossmannu vyprodaný. Netuším, jaká je stálá cena v drogerii, ale na stránkách vyjde na 74 korun. Zatím jsem ho nevyzkoušela, ale věřím, že bude stejně dobrý ba dokonce lepší než paletka pěti korektorů od stejné značky.


Od značky Essence jsem si vybrala dvoufázový odličovač voděodolného očního make upu za fantastickou cenu 45 korun za 125ml. Zatím jsem ho nezkoušela, ale podle doby rozdělení složek po protřepání si od něj hodně slibuju. V drogerii není běžně k sehnání, ale v Douglesu se jistě sehnat dá.


Jako poslední jsem se rozhodla vyzkoušet čistící houbičky od značky Ecotools. Balení po šesti kusech za 17 korun. Na omak jsou dost hrubé a přijde mi, že pleť spíše sedřou, ale nechám se překvapit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..