úterý 25. března 2014

Dárek na cestách 3

Je to až neuvěřitelné, ale je to tak. V neděli slavil blog třetí narozeniny a jako dárek jsem dostala 800 odběratelů na youtube. Je to opravdu velké číslo. Zajímavé je, že z Avon pochodu si díky leteckým záběrům dokážu představit 18 000 lidí ale 800 ne. Jsem si ale jistá, že je to velká hromada lidí a že tolik nemám ani známých a kamarádů.

Nebudu se ale vykecávat a přejdu k tomu hlavnímu. Budou se nadělovat dárky! Troufnu si říct hromádka dárků. A to rovnou dvěma odběratelům!


Co udělat pro výhru?



1) Napsat mi e-mail, na který Vás v případě výhry můžu kontaktovat.
2) Napište mi jestli chcete radši zlatý nebo stříbrný náhrdelník. (Komu je to jedno tak napíše je mi to jedno). Pokud vytáhnu dva zájemce se stejnou barvou, dostane ji ten, koho jsem vytáhla jako první.
3) Napište mi nějaké Vaše oblíbené youtuberky, ať se mám na co dívat!

Zúčastnit se může každý můj odběratel! pokud je Vám, ale méně než 15 let, zeptejte se doma jestli mi můžete sdělit v případě výhry adresu!

Ukončení proběhne 8. 4. 2014 ve 23:59h.


Co všechno v balíčku najdete:


Šampon Timotei pro barvené vlasy s olejem z kamélie, Garnier - osvěžující odličovač očí s výtažkem z hroznů, Avon care - Krém na ruce s kakaovým máslem, vzorek Bioderma Sebium Pore Refiner.


Essence - all about matt! fixační compaktní pudr, řasenka Rimmel scandal eyes flex, Essence - Stay matt lip cream v odstínu 02 Smooth Berry, laky na nehty Gosh v odstínu 543 Pink Rose nebo 620 Tropicana.


Paletka osmi očních stínů od Avonu the metallics.


Zlatý nebo stříbrný náhrdelník.


A pár vzorečků navíc (Vůně City Rush od Avonu, BB cream od Anew Vitale, make up od Maybelline NY a další..)





1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář..