středa 12. března 2014

Mých 5 + 47 náhodných faktů

Dneska to má být článek z rubriky Mých 5, ale jelikož se blíží druhé narozeniny blogu, je zase na čase na sebe něco prásknout. Dnes teda 5 + 47 náhodných faktů o mé osobě, které možná nevíte.

)


1.      Narodila jsem se v Praze.
2.      Narodila jsem se 25.7.1988
3.      Jsem ve znamení lva.
4.      Moje skutečné křestní jméno je Veronika a ne Sandra jak je uvedeno v názvu blogu i na youtube kanálu. V pubertě jsem své jméno nesnášela a tak jsem si prostě vymyslela jméno Sandra a tvrdila jsem, že jsem tak křtěná.
5.      Moje mamka chtěla, abych se jmenovala Žakelína.
6.      Mám tři starší nevlastní sourozence. Sestru a dva bratry.
7.      Moji rodiče nejsou rozvedeni.
8.      Bydlím na vesnici.
9.      Jsem pravák.
10.  Na pravé ruce nosím i hodinky.
11.  Moje přírodní barva vlasů je blond.
12.  Jsem stydlivá, hlavně při seznamovaní s novými lidmi.
13.  Jsem náladová. Nálada se mi dokáže změnit i z minuty na minutu.
14.  Jsem netrpělivá.
15.  Jsem infantilní.
16.  Jsem hodně citlivá. Dokáže mě rozbrečet i reklama.
17.  Vůbec neumím šetřit.
18.  Občas si koušu nehty.
19.  Bojím se zubaře.
20.  Mám panický strach z pavouků.
21.  Mám panický strach o své nové věci. Třeba, že mi upadne na zem mobil, někdo mi ho ukradne apod..
22.  Bojím se slepic.
23.  Nesnáším, když si něco koupím a někdo cizí mi to rozbalí. Balíček nebo třeba i čokoládu.
24.  Chodila jsem na střední školu obchodu, ekonomiky a služeb.
25.  Na střední škole jsem neustále měnila styl písma. Tiskace, psace, se sklonem doprava pak zase doleva.
26.  Ve čtvrtém ročníku jsem chodila spíš za školu než do ní.
27.  Nesnáším, když okolí komentuje mou postavu.
28.  Nejsem vůbec sportovně založená.
29.  Neumím bruslit. Ani na ledu ani na betonu.
30.  Ráda čtu.
31.  Miluju česnek. Dokážu ho sníst i samotný.
32.  Miluju špenát.
33.  Nejím věci spojené se zabijačkou.
34.  Neumím vařit.
35.  Od chvíle co mám řidičák, radši jezdím vlakem.
36.  Mám spoustu bot na podpatku, ale vůbec na nich neumím chodit.
37.  Neumím žádný cizí jazyk.
38.  Neumím zpívat.
39.  Neslavím Vánoce.
40.  Jako malá jsem sbírala pohledy.
41.  Miluju rukou psané dopisy. Jako malá jsem je posílala snad denně.
42.  Od malička sbírám plyšáky.
43.  Dost často se hádám, ale neumím říkat promiň.
44.  Jsem splachovací. Pohádám se a za půl hodiny nic nevím.
45.  Nebavil mě seriál Super Drbna.
46.  Hysterie kolem ságy Stmívání se mi vyhnula obloukem.
47.  Moje první auto byl modrý favorit.
48.  Než jsem začala psát blog, veškerá má kosmetika se vešla do jednoho šuplíku.
49.  I když točím už skoro půl roku, pořád si před foťákem připadám jako debil.
50.  Nerada se usmívám, protože si myslím, že mám ošklivé zuby.
51.  Spousta kamarádů si o mě nejdříve myslela, že jsem namyšlená pipina. Naštěstí tomu prý tak není.
52.  Z každého komentáře a odběru mám obrovitánskou radost.

Děkuji Vám 

2 komentáře:

  1. Jůů, moc pěkné video! :-) Líbí se mi, jak je zpracované.
    Máme hodně věcí společných - 8, 9, 13, 14, 20, 21, 22, 27, 28, 29, 30, 33, 34, 35, 38, 40, 43, 51. Naopak splachovací teda nejsem vůbec, jsem docela urážlivá a ne moc snadno odpouštím.

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš! Já jsem taky vlastně urážlivá a to jsem asi ani neříkala :-) Jsem ráda že se líbilo točila jsem to snad na dvacetkrát a stejně to nevyšlo podle představ. A moc mě nebavilo stříhání a číslování to jsem se vztekala jak blázen.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..