pondělí 17. března 2014

Porovnání odličovacích ubrousků Douglas vs Soft&Fresh

Nepatřím zrovna mezi fanoušky odličovacích ubrousků. Ne, že bych si je nekupovala, ale spíš je používám na odstranění make upu ze hřbetu ruky, kam si ho každé ráno před aplikací vymáčknu z tubičky. Na odličování mnohem radši používám klasické vatové tamponky a odličovač.


Přesto mi to nedalo, a když se mi doma sešel vychvalovaný balíček XL ubrousků Douglas a obyčejné ubrousky Soft & Fresh (no name) na dětské zadečky z místní smíšenky rozhodla jsem se je porovnat.
Většina to bude považovat za naprosto zbytečnou záležitost. Koho by taky napadlo porovnávat ubrousky z parfumerie za 69 korun s nějakými „no name“ za směšných třicet.
Mě to napadlo, protože ke všemu vychvalovanému jsem mírně skeptická. Jásot kolem micelárky od Biodermy mě ji přiměl koupit a už ji mám doma téměř rok a ubyla tak třetina.

V čem spočíval test? Ráno jsem se nalíčila stejně jako každý jiný den a absolvovala klasický spěch na bus, nudu ve frontě na pracáku, nákupy a pak cestu busem domů. Po dvanácti hodinách jsem usedla přes zrcadlo a obličej si pomyslně rozdělila na dvě části a začala s odličováním. Pravou stranu jsem svěřila Douglas ubrousku a levou ubrousku na zadečky. 

Jaký byl výsledek? Nejhorší make up mi včetně řasenky lépe setřel ubrousek na prdelky. Douglas s řasenkou zápolil dlouho a nakonec dřív oschnul, takže by byl potřeba další.


Následoval test další. Nové ubrousky a výměna stran. Chtěla jsem zjistit, který dočistí více pleť. Tady je to takové nerozhodné. Ubrousek na zadeček dost ukázal, že Douglas ubrousek neodstranil vše. Ovšem Douglas ubrousek též setřel ještě nějaké pozůstatky make upu i když ne v takovém množství.


Nakonec jsem sáhla po odličovači od Garnieru a pleť dočistila jak jsem zvyklá. Tamponek nesl na obou stranách pozůstatek nečistot. Na straně kterou měl dočistit ubrousek na zadečky je vidět že po Douglesu nedočistil vše a byl by potřeba nejspíš ještě další tamponek.


Závěr? Podle mě to s těmi Douglas ubrousky není zas taková hitparáda. Balení stojí 69 korun a obsahuje 25 ubrousků. Plus dostane asi jen za uzavírání.

Výsledek pravé části obličeje a pořadí použití ubrousků.

Výsledek levé části obličeje a pořadí použití ubrousků.

Levné ubrousky na zadečky mají sice mínus za uzavírání ale zase mají ohromné plus za cenu, která je 30 za 72 ubrousků. To uzavírání jim s klidným srdcem odpustím. Jsou totiž tak vlhké, že ani při zapomenutí otevřeného balíčku za celých 12 hodin mé nepřítomnosti nevyschnul jediný kapesníček.

Samozřejmě každá jsme jiná a já tu nikomu nechci ošklivit posvátné ubrousky Douglas, jen chci poukázat na fakt, že některé věci se opravdu dají sehnat levněji a možná i daleko lépe fungují.

Jaké máte zkušenosti s ubrousky vy? Máte oblíbenou značku?

1 komentář:

  1. Super srovnání :-) Mám ráda, když jsou ubrousky pořádně mokré, ty polosuché, to je děs...
    Z tebou jmenovaných ubrousků jsem nezkoušela ani jedny. Momentálně používám ubrousky od Synergen. Mohly by být malinko mokřejší, ale jinak jsou super. Používám je tak, že ubrousek lehce pokapu pleťovou vodou a až pak se začnu odličovat. Odlíčí opravdu vše, co potřebuji. Měla jsem ráda i ubrousky od Nivey na citlivou pleť.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..