středa 14. května 2014

Balíčkové video

Před nedávnem jsem Vám říkala, že jsem dostala první dopis a balíček od své odběratelky. Měla jsem neuvěřitelnou radost. Míša tím odstartovala dá se říct, další stupeň mého působení na yt scéně a blogu. Je něco jiného, když Vás lidé sledují a píší komentáře a je něco jiného když přijde pošťačka s balíčkem a vy vůbec nemáte tucha o co jde. Míša byla první a následovala vlna vzkazů, mailů a žádostí o mou adresu, že mi také chcete něco poslat. Pořád říkám nic neposílejte a jestli musíte, tak prosím jen dopisy. Neutrácejte za mě. Ovšem některé slečny neposlouchají. Jako tyhle tři následující. Barunka, Lucka a Lenka - naštěstí se mi podařilo dát něco na oplátku :-) 



Dostala jsem spoustu úžasných věcí. Některé znám důvěrně (jako třeba čokoládu Milku), některé jsou pro mě novinkou (čaj. bb krém, lak Mua) a některé jsou opravdu nenahraditelné, protože je to dané od srdce (náramky a baterka). To jsou věci, které se spotřebovat nedají a které si uložím a budu střežit jako oko v hlavě. Bude to má vzpomínka na éru blogování. A nebojte zatím nekončím :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..