středa 7. května 2014

Nový seznam přání pro rok 2014

Začátkem roku jsem uveřejnila seznam kosmetických přání. Je až k neuvěření, jakou rychlostí jsem téměř vše pořídila, a už mi to dělá doma radost.
Jen pro připomenutí, toužila jsem po Naked 3, další paletce od Sleek, tvářence od MAC, korektoru od Catrice, masce na vlasy Macadamia a štětcích od Petry Lovely Hair. Až na poslední dvě věci mám doma vše.


Je na čase rozšířit opět seznam přání a tak se do toho hned dám.

 Rozjasňovač Cindy-Lou od theBalm. Dlouho jsem na ně chodila koukat a nevěděla, zda Mary nebo Cindy. Pak přišel theBalm s akcí 2+1 Zdarma a já tak dlouho vybírala tu věc zdarma, až mi Cindy někdo vyfoukl. Tak snad příště.. Udělám si radost třeba k narozeninám.


Když už jsem u toho theBalm, tak určitě nemůžu opomenout, že paletka stínů by též stála za hřích. Co theBalm poupravilo balení tak mě láká ještě víc.


Aby toho nebylo málo, už delší dobu šilhám po srdíčkové tvářence od Too Faced, ale pořád ne a ne mít ten můj odstín. No uvidíme. Do Vánoc je ještě daleko. Mezi tím, musím trochu zredukovat svou zásobu kosmetiky.


Dost překvapivě se možná přesouvám od kosmetiky. Přeju si totiž lístek na kulturní akci. V Praze vystoupí totiž Lindsey Stirilng. Kdo nezná tak klik! Doufám, že se mi tohle přání splní..



Jako poslední bych si ráda, letos splnila ještě jedno přání. Podívat se znovu do Paříže. K tomu snad už ani nic vyříkat nemusím – ne?


4 komentáře:

  1. Pařiž - to zní krásně :) já bych letos znovu ráda do Londýna, tam to miluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem v Londýně ještě nebyla. Snad se také jednou podívám i tam, ale Paříž mě teď láká víc.

      Vymazat
  2. Srdíčkovou tvářenku od Too Faced mám také už dlouho na wishlistu, ale všude je už většinou vyprodaná :( Tak dlouho jsem čekala a teď se bojim, že už jí nikde neseženu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to s ní neštěstí. Já ji viděla snad jen jednou a zrovna jsem neměla u sebe peněženku. Kamarád mi ji sice slíbil, že mi ji dá na stranu až dorazí ale za poslední půl rok prý u nich ještě nebyla..

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..