pondělí 26. května 2014

Stříbrno . fialové líčení z videa Úspěchy a průšvihy za Duben

Po dlouhé době si dáme tutorial. Slibovala jsem, že se o ně nebudu snažit, ale slečna mě v komentářích u videa Úspěchy a průšvihy za Duben prosila o tutorial a tak jsem se do toho znovu pustila. Musím říct, že o tom jak bude vypadat záběr s ukazováním použitých produktů jsem měla představu hned. Horší bylo natočení celého tutorialu. 



První pokus - špatné zaostření, špatné světlo, výsledek v modrých barvách celého obličeje a neuvěřitelný vztek. Druhý pokus - natáčení venku. Ač ve stínu tak video přesvícené, mravenci všude a ke všemu tak moc přiblížený detail, že chvílemi nebylo vůbec vidět co dělám. Pokus číslo tři- bylo super světlo a celkem dobré zaostření, i v záběru jsem se držela. Při natáčení jsem koukala na jakýsi pořad o chudákovi Ivetě Bartošové a youtube mi video zablokoval, pro autorská práva a to jsem ho měla jen čistě soukromé a hudbu jsem chtěla po sestříhání nahradit. No tak to nevyšlo. Pokus číslo čtyři, konečně vyšel. Stříhala jsem ovšem také asi na třikrát, vždy mi youtube nahlásilo nějakou chybu a já už byla nervově na zhroucení a skoro se rozbrečela. Nicméně je tu! Dokázala jsem to. Jistě není dokonalé, ale pro mě je to to nejkrásnější video, které jsem kdy natočila.




1 komentář:

  1. Krásné video, hrozně se ti povedlo. Určitě toč návody na líčení častěji, ráda se nechám inspirovat :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..