středa 25. června 2014

Co si beru do Paříže

Dámy a pánové, je to neuvěřitelné, ale dočkala jsem se. Zítra si pojedu splnit další ze svých snů (a že jich ještě mám).  Je tu středa a s ní i článek na volné téma a nic se nenabízí tak jako právě téma balení. Věřte mi nebo ne obsah mého, doufám, že ne moc velkého zavazadla je záležitostí třídění, které zabralo téměř týden. Jo! Jsem blázen a v první chvíli vždy nanosím fůru věcí, které pak vyhazuji, dodávám jiné a až den před odjezdem mám vždy jakž takž vše, co potřebuji a jsem připravena na cestu.



Nechtěla jsem si brát batoh, protože do něj by se mi toho moc nevešlo. Volba tedy padla na tuhle tašku. Možná někomu bude připomínat plážovou, ale omyl, uvnitř je i kapsa na notebook.
Ale pryč se zbytečnými řádky na úvod a šup na ten tajemný obsah.


Asi nikoho nepřekvapí, že sebou vezu peněženku (docela tématická), pas, mapu a doklady o pojištění. Dál mi nesmí chybět nabíječka na telefon, na baterie do foťáku a samotný foťák (ten bude v té modré taštičce). Shluk černých věcí zahrnuje spodní prádlo a pyžamo (kraťasy a tričko). Ručník si sebou vozím vždycky, takže ho nevynechávám ani tentokrát a deka s polštářkem do autobusu je snad klasika, kterou vozí každý, nebo ne?


Zbytek tašky zabírá především kosmetická taška (překvapivě?!), náhradní tričko (znám se jaký jsem čuně), kapesníky, vlhčené ubrousky a nějaké drobnosti na zub do busu abych si nervy neohlodala moje nehtíky.


Obsah kosmetické tašky je více méně jasný. Pouzdro se štětci (ano opravdu se musím namalovat abych moje spolucestující neděsila), hřeben, pouzdro s pastou, kartáčkem a parfémem, gel na ruce, odličovač + tamponky, pudr, tvářenka na konturování, korektor, balzám na rty, gel na obočí, kleštičky na řasy, řasenka a gumička do vlasů. Klasické stíny jsem nechtěla tahat a tak beru Color Tattoo a bázi protože bez nich mi nedrží a samozřejmě make up, krém, tvářenku a zrcátko.
A zbytek už je taková poslední záchrana. Náplasti na moje puchýře, léky kdyby něco bolelo, antiperspirant abych se nezapotila až pošlapu na Eiffelovu věž a sprej na nožky a do botiček abych tu Paříž moc nezamořila.

Tak to je celé tajemství mé tašky. Když na to koukám, mám pocit, že toho beru hodně, ale přitom jsou to téměř vše věci, které opravdu používám denně a bez kterých si to neumím představit.

Schválně mi napište zda toho beru moc nebo zda mi tam něco neschází.

1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář..