pondělí 30. června 2014

Kosmetické štětce: Sedona Lace

V dnešní části kosmetických štětců se konečně dostáváme ke značce, kterou mám ráda a nebudu pomlouvat a hanit. Sedona Lace svým vzhledem a kvalitou získala mé srdce a nebýt velkého množství štětců které mám, určitě bych se nebála investovat i do nástavbové sady Vortex. 



Od Sedony Lace vlastním sice jen tři štětce, ale ani jednomu nemám co vytknout. Jsou to zkrátka miláčkové a některé jsou i svatými grály.


Flat brush 928 (16 cm z toho 2,5 cm syntetické štětiny)


Tento štětec jsem zakoupila na e-shopu lovelyhair.cz a okamžitě se stal mým miláčkem. Štětiny jsou krásně husté a jemné.  Takový štětec na mazlení.

Tulip Contour  FB03 (22 cm z 6 cm štětiny – pravděpodobně přírodní)


Určený už názvem na konturování nebo na tvářenku. Na mě bohužel je moc velký, ale skvěle mi vyhovuje na pudrování. Proč ne! Vždyť je jedno jak se jmenuje, důležité je na co mi vyhovuje. Opět se jedná o hodně hustý, ale nebudu lhát, pár štětin už ztratil, ale určitě nepadají po trsech.

Jumbo Fan FB01 (20 cm z toho 5 cm štětiny – pravděpodobně přírodní)


Vějířový štětec mi přijde opravdu srandovní. Můžete s ním uklidit popadané oční stíny nebo pudrovat, díky tvaru je pod oči ideální. Stejně tak dobře se s ním konturuje nebo nanáší tvářenka. Vyzkoušela jsem ho všemi způsoby a používám ho náhodně. Záleží na tom jaký štětec je právě mokrý a já za něj potřebuju záskok.

Štětce seženete na e-shopech:

Předchozí díly kosmetických štětců:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..