pondělí 21. července 2014

#30daysofbeauty

Po internetu koluje nespočetně výzev ať už ohledně cvičení nebo fotek. Já se prostřednictvím instagramu zapojila nejdříve do výzvy #100happydays, kdy jste po dobu 100 dní přidávali fotku toho, co vám ten den udělalo radost. Překvapivě jsem vydržela až do konce i když někdy to byl opravdu oříšek, zvlášť když dřepíte převážně doma a čekáte, zda přijde pozvánka na pohovor. Po dokončení jedné výzvy jsem se vrhla na další a to na #30daysofbeauty. Tahle výzva spočívá v přidávání fotek s přesně daným obsahem (viz obrázek níže).


Přiznám se, že tahle výzva mě v polovině přestala bavit, za prvé jsem v průběhu odjela k sestře a zapomněla si vyfotit produkty do zásoby a pak jsem byla v zahraničí a tam mi net nešel vůbec. Rozhodla jsem se začít znovu a trošku jinak. Po dobu šesti dnů jsem přidala koláže zahrnující pět dní najednou. Je to rychlejší, svižnější a hlavně mi to zbytečně nezasviňuje instagram, i když většina fotek se vám opravdu líbí.

A protože ne všichni sleduji instagram, rozhodla jsem se fotky zveřejnit i zde na blogu. Jdeme na to!



Den 1 - Nejoblíbenější rtěnkou je jednoznačně Rimmel Moisture Renew v odstínu 180 Vintage Pink.

Den 2 - Produkty, které používám skoro každý den. V tomhle vedru vedou jednoznačně Color Tattoo, díky své potu a voděodolnoti .

Den 3 - Od té doby co GS uvedla pískové a cukrové laky, tak téměř nic jiného na nehtech nenosím. Může za to asi velká výdrž laků. Koho by ve vedru pořád bavilo lakovat nehty.

Den 4 - nejoblíbenější účes je v létě v zimě jednoznačně drdol. Ušetřím si spoustu nervů při rozčesávání dredů, které se mi dělají když vlasy nesepnu.

Den 5 - Má zachycovat denní líčení, ale bohužel fotka není až tak kvalitní. Není o co stát jde o růžové CT přes celé víčko, které je v koutku ztmavené opět CT tentokrát v barvě černé.


Den 6 - Zachycuje téměř celou sbírku mých štětců. Na štětce jsem opravdu ujetá. Před dvěma lety jsem měla jen jeden a dneska jich je kolem sedmdesáti.

Den 7 - Jsou nejpoužívanější produkty na obličej v poslední době. Micelárce od Biodermy dvakrát tedy nefandím, ale musím jí spotřebovat.

Den 8 - Pár kosmetických svatých grálů. Na tohle téma mám i video a na konci roku bude nejspíš znovu.

Den 9 - Staré známé a tolik oblíbené skladování kosmetiky.

Den 10 - Moje nejoblíbenější make upy. Rimmel Match Perfection , BB od Misha a Avon v odstínu Pale Pink.


Den 11 - Favorit v oblasti péče o vlasy. Jednoznačně suchý šampon Batiste. Ten žlutý mě nakonec velmi zklamal, ale na ten růžový nedám dopustit. 

Den 12 - Večerní líčení.Nepamatuji si přesně stíny, které jsem použila, ale 100% se jedná o stíny z paletky Naked 3.

Den 13 - Nejzamilovanější parfém. Katy Perry - Killer Queen. Voní úžasně a každý mi ji chválí. určitě si ji v budoucnu koupím znovu. Navíc má parádní flakonek.

Den 14 - Nejlepší oční stíny. Za mě jednoznačně Inglot. Vlastním sice i UD, ale stejně mám radši tyhle stíny z Polska.

Den 15 - Nejlepší řasenka! Určitě Maybelline the Colossal Volum Express ve voděodolné verzi. 


Den 16 - Nejvíce hydratační věc v mé sbírce je jednoznačně tato maska od Biodermy.

Den 17 - Lek! Bez make upu

Den 18 - Zamilovaný krém na ruce od Balea s vůní fialky a navíc s obrázkem Eiffelovky. 

Den 19 - Několik mých tvářenek, na které bude v brzké době článek. Víc se tedy rozepisovat nebudu.

Den 20 - Korektory! Sehnat super korektor je opravdu umění. Já miluji Catrice camouflage cream v odstínu 010 a FIT ME od Maybelline v odstínu  20.


Den 21 - Nejoblíbenější laky na nehty? jednoznačně GS a jejich pískáče. Netřeba snad více mluvit a psát!

Den 22 - Nejhorší produkt! Odličovač od Avonu. Sice odlíčil všechno co měl ale neuvěřitelně pálil nejen v očich ale i kolem nich. Díky, už nikdy!

Den 23 - Sbírka mých paletek očních stínů. Inglot už jsem ukazovala takže teď sestry od  UD a pár holek od Sleek.

Den 24 - Linky si neumím moc malovat, ale když už tak používám tyto od Essence :-)

Den 25 - Začala jsem si dobarvovat obočí a mým pomocníkem je paletka od Oriflame a gel na obočí od Alverde.


Den 26 - nejoblíbenější produkt na tělo je toto máslo , které se už bohužel nevyrábí. Díky bohu mám ještě 4 balení v zásobě!

Den 27 - Obsah mojí kosmetické taštičky. Bude na to samostatný článek, takže se opět nebudu rozepisovat. 

Den 28 - Aktuálně nejpoužívanější patlátka na rty.

Den 29 - Pomocníci na moje nevděčné vlasy. 

Den 30 - Má to být fotka sbírky kosmetiky, ale jako vážně se to tam všechno nevejde, takže alespoň dekorativka. 


A jsme na konci. uff! Psát takové články v takovém vedru. Mimochodem je 23:42 a já mám v pokoji 29°C no není to skvělé? Napište mi do kometů, zda jste se také zapojily a pokud máte článek nezapomeňte hodit odkaz ať se podívám, jaké produkty jste do této výzvy zahrnuly vy. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..