pátek 22. srpna 2014

Bez obsahu 10

Když jsem se někdy v říjnu loňského roku rozhodla, že bych mohla dělat články nebo spíše videa o spotřebovaných produktech docela jsem se bála, že to bude jednou za půl roku, protože to nebudu stíhat spotřebovávat. Zhruba prvních 5 videí bylo částečně ze zásob, které jsem si schovávala od října a vždy vybrala i nějaké čerstvě spotřebované produkty, aby to nějak vypadalo. Jenže některé obaly po čase začínají zavánět a tak jsem v jednou videu ukázala vše co můj košík obsahoval a zrušila tak veškeré zásoby do dalších videí. Dost jsem se bála, ale už čtvrté video natáčím bez zásob a vždy mám plný koš a musím se přiznat, že mám ze sebe radost. Video mě nutí prorodukty opravdu používat a ne si je pořád šetřit. Zrušila jsem i otevírání produktů stejného druhu ve více kusech. prostě nejdřív dodělám ten šampon a ten sprcháč a pak si mohu načít další! Žádné syslení a jak mi to jde hezky od ruky. Však zásoby jsou stále velké a musí se dělat místo na další :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..