středa 10. září 2014

10 věcí, které mi dělají radost

Krásný den všem. Dnes si dáme další dá se říci Tag, který nemá pevné otázky, ale pouze daný směr, kterého se bude držet. Následující řádky Vám ukáží deset věcí, které mi dělají radost.

Sluníčko
Nebudeme si nic nalhávat. Nejsem žádný sluníčkový člověk od narození. Vlastně jsem docela bručoun a po ránu mám ráda svůj klid. Když po probuzení vidím za oknem sluníčko věstí to dobrou náladu a náznak úsměvu na mé tváři. Miluju sluníčko!



Hudba
Není nic lepšího a léčivějšího než hudba. Když je venku sluníčko a pustím si nakopávací písničku tak je to záruka nádherného rána a suprového dne. Když je venku ošklivo, mám špatnou náladu nebo bolí srdíčko, nic nepomůže tak jako hudba a díky tomu, že bydlím v domku s velkou zahradou a velmi tolerantními rodiči tak můžu mít hudbu pěkně nahlas. Někdy si dám písničku pěkně nahlas a falešně zpívám abych vybila vztek a dobila baterky.


Filmy
Asi druhá nejlepší věc po hudbě. Není nad nějakou komedii, detektivku nebo romantický film. Mám je raději než seriály, protože během dvou max tří hodin víte jak to dopadne. nemusíte čekat xy sérií aby jste zjistili kdo je například -A!



Moře a pláž
Co k tomu říct víc? Procházka po pláži, cítit pod nohama písek a nasávat vůni moře, to jsou chvíle kdy jsem opravdu šťastná a většinou daleko od všech starostí a bolístek.


Přátelé
Asi se všichni shodneme, že najít opravdové přátelé, kteří při vás stojí v dobrém i zlém a se kterými se dá zažít spoustu super akcí je dost těžké. Poslední dva roky jsem dost změnila pohled a názor na některé mé přátele a musím se přiznat, že jen málokomu se už svěřím.  Přesto si myslím, že jsem dokázala ten nejhorší plevel vytrhat a držet si nejblíž jen ty opravdové přátele. 


Medík
Nemůžu opomenout ani mého beauty kocourka, protože je to opravdu zlatíčko a svým poskakovaním mi mnohdy způsobí záchvat smíchu. Navíc je neuvěřitelně přítulný. Neměla jsem nikdy kočku ani kocoura, který by vyžadoval tolik pozornosti nebo si sám od sebe skočil ke mě na klín a usnul. je to takové miminko a opravdu nepřeháním, když říkám, že už se v klidu ani nevyčůrám.


Čtenáři a odběratelé
Asi to nejkrásnější co mě potkalo za poslední dva roky jste právě Vy. Když jsem psala první články a zveřejňovala první videa bylo mi úzko a bála se ošklivých reakcí. Musím hodně zaklepat, že bych ošklivé vzkazy zatím spočítala na prstech jedné ruky. Milejší odběratele a čtenáře jsem si vážně nemohla přát. 


Pochvala
No koho by nepotěšilo, že ho jiný pochválí nebo mu složí kompliment. Můžu Vám na sebe prásknout, že když mezi všemi těmi komentáři na mou postavu ze strany "kamarádů" slyším třeba "Ty jsi zhubla", "Máš krásný vlasy", "Sluší ti to", "Jsi krásně namalovaná" mám takovou radost, že bych se štěstím nejraději rozbrečela. 


Slevy
Asi to zní blbě, ale já jsem opravdu šťastná když se mi podaří ulovit nějaký super kousek oblečení nebo i kosmetiky ve slevě. 


Nové věci
Zní to stejně divně jako předešlé slevy, ale můžu Vám říct, že jsem opravdu blázen. Z diáře filofax, který jsem si loni koupila jsem měla tak ohromnou radost, že jsem ho tahala po městě jen v ruce i když v kabelce na něj bylo místo. Zkrátka jsem ho chtěla mít neustále na očích a byla jsem nervózní, že si do něj nemám co zapsat. 





5 komentářů:

  1. Pěkný článek :) v hodně věcech se shodneme :)

    Zvu k sobě na blog na soutěž :) http://zuzzmakeup.blogspot.cz/search/label/GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. také musím chválit článek :))
    já jsem poslední dobou byla mega nabitá pozitivní energií - moře, sluníčko, hudba a čtenáři na blogu :) ale začíná podzim a už se mi to moc nelíbí a už se těším na jaro :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podzimu se vždycky bojím. Přijde mi depresivní. Déšť, mlhy, zima, svátek zesnulých což je i den kdy mi zemřel děda. A celkově se brzy stmívá a já bývám mrzutá ospalá a bez elánu, ale doufám, že si vytvořím nějaký imaginární svět plný sluníčka a překonám tak podzim i podstatnou část zimy a skočím pak rovnou do jara.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..