pondělí 29. září 2014

Jak zabít víkend...

Znáte ty chvíle kdy si naplánujete "milion" úkolů na jeden den, které by zvládla jen super žena/super muž a ve finále přijde jedna věc, díky níž nestihnete jedinou položku na svém seznamu?

O víkendu bylo krásné počasí a já si celý týden plánovala jak ho využiju k natočení videí do zásoby, k odepsání na všechny komentáře a k předepsání článků. v pauzách jsem si měla udělat manikůru, pedikůru, vlasový zábal a pleťovou masku.


Realita? mamka inspirovaná "přestavbou" mého pokoje naverbovala tátu do přestavby kuchyně. Od sobotního rána vrtal, řezal a vytvářel další rušivé zvuky, takže točení mi totálně zazdil. Věčným vypínáním a proudu, kvůli sekání elektriky naštval přijímač Wifi signálu, který přestal fungovat. Odpovědi na komentáře jsem tedy nestihla (dnes jsem to napravila). 

Za to jsem si stihla obrousit a natřít komodu na moji kosmetiku. A ano! Popisovat si čela zásuvek není zbytečnost. Ono strávit hodinu přehazováním šuplíků není moc velká zábava. Nakonec jsem ty čela radši převrtala než bych si uhnala vředy.


Slibovala jsem si úspěšnou neděli, ale když se něco se.. (však to znáte!)

Jelo se k babičce sekat zahradu (čti prales). Celé odpoledně v háji. Nemám napsaný jediný článek, za to mám mozoly, spoustu nadávek a urážek ze strany babičky. V jedné větě mě dokázala obvinit z krádeže, nevděčnosti aještě mě vykázala z vlastního pozemku. 
Jo prý si to tak nemám brát. Staří lidé prý hloupnou a říkají blbosti, ale i tak to zamrzí. Milejší by mi bylo, kdyby stejně jako kdysi děda pletla moje jméno.

Trošku jsem si tu ulevila z naštvání a ze zklamání a budu doufat, že příští dny přinesou jen krásné věci. Stejně jako ten dnešní kdy jsem po 273 dnech opustila pracovní úřad. JUCHŮ!

1 komentář:

  1. Přesně jak píšeš, když se to se.. tak pořádně. Koukám, že to s babičkou také nemáš jednoduchý.. :( zase bude dobře a přijdou ty lepší dny! :)*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..