pondělí 1. září 2014

Nákupy DM

A je to tu. 1. září a pro některé návrat do školních lavic. To nám to léto pěkně rychle uteklo co? Doufám, že máte spoustu skvělých zážitků a že si školou nenecháte zkazit náladu. Vždyť za chvilku zase bude nějaké volno v podobě státních svátků (tedy doufám, nekoukala jsem do kalendáře jak to vychází) a pak budou zase Vánoce a další volno. Uvidíte, že to uteče rychle. 

Dnešní příspěvek bude tak trochu odběhnutí od zaběhnuté rutiny, kdy první pondělí v měsíci má být recenze. Místo ní si dáme první část nákupů a zároveň připomenutí, že v DM drogerii běží až do 16. září akce na značky DM jako je Balea, Alverde, Babylove, Ebelin atd. Při nákupu pěti a více kusů dostanete slevu 25% plus můžete uplatnit slevu na celý nákup ze slevové knížečky což je už opravdu velká sleva. Já Vám ukážu jak jsem DM snížila skladové zásoby a možná se tam ještě vrátím, kdo ví?! Jsem přeci taková soukromá drogerie :-D

7 komentářů:

  1. Jo, ty velký tampony mě taky se..., šla jsem pro ně taky a vůbec nebyly - stejně jako minule, když byla ta akce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozný jak se rozkřiklo, že jsou ty tampony super a teď je věčně nemají :-/

      Vymazat
  2. Pěkné video :)
    Můžu se zeptat na jakou pleť jsou určené ty vlhčené ubrousky od Balei? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvádějí pro normální, ale já těm popiskům nikdy moc nevěřím.

      Vymazat
  3. Ahoj Veru, dnešní video se mi moc líbilo. S tím že některý sortiment je kompletně vybraný ..u nás DM není ,ale mám pocit že se s taví :) V Pardubicích mají ,ale totálně vybrané smokey eye štětce :) Jinak jsem s i nikdy ničeho takového nevšimla :D :)
    Tak nezapomeň si všech produktů užívat a podat recenzi :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás jsou ty štětce nedostupné už někdy od listopadu. Nevím zda je to výpadek od výrobce nebo je stáhl z prodeje celkově.

      Vymazat
  4. presne dneska som si kupila vlhcene obrusky s vonou ceresne doma mam už malinu, avsak ešte dopotrebovavam iné obrusky 80 ks od linteo? znacky, detske...su skvele....vsetky sprcháce od baley mam aj ja momentálne použivam ten jablčkový no uzas vau, krasa...ja ich milujem........ja som tiež maniak na baleu, na vianoce si kupim kazdy sprcháč ktorý maju.. závislosť...:DDDD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..