pondělí 15. září 2014

Rekonstrukce nutná!

Všechny Vás moc zdravím. Dnešní příspěvek bude informativní rychlovka. Rozhodla jsem se dočasně pozastavit pravidelný rozvrh blogu. Jediné co zůstává stálé jsou páteční témata včetně videí. Nebojte se, nikam se nechystám zmizet, jen jsem se rozhodla, že zamýšlenou rekonstrukci pokoje naplánovanou na jaro 2015 sfouknu ještě letos, dokud se má ještě objevit pár krásných dní. 

Ve svém stávajícím pokoji se zkrátka už necítím dobře. Za poslední tři roky se v něm nahromadilo spoustu věcí a střetlo se tu několik různých "stylů". Celkově je to velký mišmaš ze kterého nemám dobrý pocit. No a protože jsem holka snaživá, rozhodla jsem se, že se do toho pustím samotná. Na sádrování, natírání, malování a přestavování nábytku není přeci nic těžkého a nebudu to dělat poprvé a nejspíš ani naposledy. Tak tedy vzhůru do toho a půl je hotovo :-)

Tedy doufám, že to půjde tak snadno jak si představuji. Pro milovníky šmírovacích videí tak svitla naděje, že se brzy objeví jedno hodně žádané video...

Mějte fajn týden a u pátečního videa na viděnou!

2 komentáře:

  1. jůůů jsem zvědavá, jak se ti pokojík povede :)))
    já jsem musela předělávat cca před 4ti lety a potřebovala bych znovu :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No sama jsem zvědavá jak to bude vypadat. Pořád mi to přijde nedotažené a přitom zbývají už jen maličkosti. No každopádně poslední týden v říjnu bych měla své dílko odhalit :-D

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..