pondělí 3. listopadu 2014

Kosmetické štětce: Petra Lovely Hair

 Po delší době se vracím k recenzím na své kosmetické štětce a tentokrát se podělím s dojmy ke štětcům od známé blogerky a youtuberky Petry Lovely Hair. Veškeré štětce jsem si kupovala hned po uvedení na trh, takže už je je mám za tu dobu (cca 1,5 roku) vyzkoušené.





Flat Top kabuki - 17 cm z toho 2 cm štětiny (cena cca 250,-)

Je prvním štětcem,který Petra na trh uvedla. Jako začátečnice v líčení štětci jsem si ho nemohla nechat ujít. Do té doby jsem vlastnila pouze Round Top od Maesta a tak jsem chtěla vyzkoušet i plochý štětec. Můj štětec je krásně hustý, pevný a nepelichá. Záměrně jsem použila slovo "můj" protože ne všichni měli na štětec štěstí. 



Round Top kabuki 17,5 cm z toho 2,5 cm (cena 195,-)

Nedlouho po plochém štětci přivedla Petra na trh i tento do oblouku střižený štětec. Za mě se s ním skvěle nanáší nejen make up ale dobře se s ním i konturuje. Opět bez problému co se týče hustoty i vypadávání štětin.



Sada na oči s pouzdrem 590,-

Sada obsahuje šest syntetických štětců na oči, které jsou označeny písmenem P plus číslem.



P1 -17 cm z toho 1 cm štětiny

štětec je primárně určen na nanášení stínů, na což ho také používám. Největší službu plní se stíny na bázi Color Tattoo, se suchými stíny moc pracovat neumí a stíny spíš práší než aby je štětec dokázal nabrat a přenést na oční víčko. Poslední dobou uvažuji spíše o přeřazení tohoto štětce do rodiny štětců na korektor.



P2 - 18 cm z toho 1,5 cm štětiny

 Asi jeden z nejlepších blending štětců, které doma mám. Díky své velikosti perfektně sedí k velikosti mých očí a práce s ním je tedy jednoduchá a přesná.



P3 - 17 cm z toho 0,5 cm štětiny 

Určený na obočí či linky. Na obočí se mi zdá hodně maličký a gelové linky spíše nevyhledávám. Uplatnění našel při vykreslování kontur rtů. Není na to určený ale práci odvádí skvělou.



P4 - 17,2 cm z toho 7 milimetrů štětiny

Štěteček na rty. Sem tam ho použiji, ale díky neustálemu navlíkání gumové krytky jsem si ohnula několik štětin. Při použití se i bez tlačení rozjíždí a pracuje nepřesně.




P5 - 17,2 cm z toho 1 cm štětiny

Tužkový štětec, který skvěle slouží na ztmavování vnějších koutků. Díky své velikosti se s ním opět skvěle a přesně pracuje.



P6 - 17 cm z toho 1,2 cm štětiny

Určený na korektor a tak ho také používám. Skvělý štětec s jednou vadou - korektor se z něj velmi špatně vymývá, ostatně jako ze všech mých ostatních štětců na korektor.



Tyto štětce nejsou momentálně na e-shopu Petry dostupné. Sama Petra se vyjádřila, že štětce mají být vylepšeny a poté znovu k dostání. nechme se tedy překvapit. Pokud Vás tyto štětce neoslovují, zkuste se podívat na novou řadu štětců, kterou uvedla na trh Petra nedávno.


V komentářích se opět můžete podělit o své zkušenosti s těmito štětci. Já mám zkušenosti skvělé a Vy?




 Předchozí díly kosmetických štětců:
Real Techniques
Sedona Lace
Jessup

1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář..