středa 14. ledna 2015

Seznam přání 2015

Na tomhle blogu se moc wishlisty neobjevují. Myslím, že jsem zatím zveřejnila jen dva a z velké části se jednalo o věci levnější a dostupné. Dneska to chci vzít ale trošku jinak. Jsou věci za které nejsem ochotná dát požadovanou částku, ale jsou i věci o kterých si zkrátka sním a říkám si "Snad jednou".

Dneska Vám tedy ukážu o čem si tajně sním. Ne všechno je pro mě momentálně dostupné, ale proč se trochu při začátku roku nezasnít. 

Začneme lehce. Asi nejjednodušší věc k sehnání bude jednoznačně červené sako, které mi v šatníku zatím chybí i když si ho přeju už asi dva roky. Letos ho zkrátka už musím ulovit. 


Další věcí na kterou už si delší dobu dělám zálusk jsou tyhle kotníkové boty s motivem Paříže. Já vím je to asi úchylné, ale já si vážně nemůžu pomoct. 


Moc ráda bych ve svém šatníku měla i delší béžový kabát. Ten sháním už roky a zatím žádný nebyl tak dokonalý abych za něj byla ochotná dát požadovanou částku. Snad se na mě tedy konečně letos usměje štěstí. 


Teď možná někdo nepochopí, ale od chvíle kdy jsem s Anet navštívila prodejnu na Chodově tak nemohu přestat myslet na tuhle krásku. Ano já vím! Má to skoro každá ale ona je prostě jednoduše krásná. I když je to ale značka a kabelka je to opravdu krásná (pro mě ano) nejsem zatím na 100% přesvědčená, že za ní letos ty peníze dám. Možná napřesrok ale ukážu Vám ji hned. 


Blížíme se do finále. Předposlední položkou na mém seznamu jsou hodinky ve zlaté barvě. Ty žádné ještě nemám. Nemám ani přesně vybraný model. Vím jediné. Chci je od značky Festina. Teď jen jedny vybrat. 


A jako poslední přání mám dovolenou. Moje dušička prahne po pobytu v daleké Dominikánské republice. Dost možná nesplnitelný sen - vzhledem k délce letu a mé neschopnosti vydržet v letadle déle než 4 hodiny. 


A jsme na konci. většinu věcí si asi jen těžko odškrtnu, ale i tak bylo hezké na chvilku se zasnít.  Co Vy a Váš seznam přání, který třeba není až tak dosažitelný?

2 komentáře:

  1. Verů, moc Ti přeji, aby se Ti tento rok všechny přání splnily :-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..