středa 11. března 2015

Mých 5 bižu prstýnků

Stříbrných a zlatých prstýnků mám doma spousty. Většinu z nich jsem si koupila jako vzpomínku na nějakou akci nebo okamžik na který si chci vzpomenout kdykoliv si prstýnek vezmu. Bižu prstýnky moc nevyhledávám. Většina z nich brzo ztratí na své kráse. Doma jich mám celkem pět a tak skvěle zapadají do téhle kategorie článků.



Úplně nejstarším prstýnkem v mé sbírce je modrá růžička, kterou jsem koupila v Kenvelu za 69 korun. Prstýnek je roztahovací, takže padne na každý prst. V době pořízení jsem ho nosila velmi často a ani za ty léta neztratil svou povrchovou úpravu a po sundání mi nezůstává zelený proužek.


 Druhým prstýnkem a dokonce dvojtým je Eiffelova věž vykládaná kamínky. O tomhle prstýnku jsem přemýšlela sna půl roku než jsem si ho za těch 129 korun došla do Six koupit. Bála jsem se, že bude na nošení nepraktický, ale obavy nejsou na místě. Přesto jsem prstýnek oblékla zatím jen do několika videí.


Prstýnek s hlavou lva mi koupila sestra v CA a stál kolem 150 korun. Moc se mi líbil, ale téměř ho nenosím. Důvod? Stačí pouhých 10 minut a na prstu mám zelený proužek. 
 

Barevná kamínková sovička byla impulzivním nákupem u Vietnamců a nestála více než 25 korun. Stejně jako růžička je nastavitelná a při nošení nebarví. Kromě videí jsem ji ale ještě nevyvětrala.


Zlatá sovička mi padla v Rossmannu do oka už za plnou cenu, ale já si trpělivě počkala na slevy a odnesla jsem si ji za 30 korun. Doma ji mám zatím měsíc a na mém prstu se ještě neproletěla. 


 Co vy a bižu prstýnky? Nosíte je nebo dáváte přednost zlatu, stříbru či chirurgické oceli?






2 komentáře:

  1. Moc hezké prstýnky. :)
    Já nenosím vůbec žádné prstýnky. Stále se mi hodně potí ruce, takže je to nepříjemné a pokaždé jsem si je musela sundavat a pak jsem je třeba ztrácela. :) Ale nosila bych je moc ráda no :) A když už bych je nosila, tak bych dávala přednost zlatu. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  2. To musí být hodně nepříjemné, to mě mrzí. Já ztrácela prstýnky dřív když jsem si je sundavala i na mytí rukou ale dneska už prstýnky v klidu namočím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..