pondělí 30. března 2015

VIVO: Enchanted 12 Shade Eyeshadow Palette


Musím se přiznat, že nevím, jak velká masáž kolem značky VIVO proběhla.  Jisté je, že byla dostatečně velká, abych ji zaregistrovala, ale ne natolik dlouhá aby mě přesvědčila, že bez produktů této značky nemůžu dál žít. K paletce Enchanted jsem se tedy dostala víceméně náhodou. Na oficiálních stránkách www.vivocosmetics.co.uk je k zakoupení za necelé čtyři Eura, já ji mám z druhé ruky od Randomm_Beauty a přesnou částku už si nepamatuji.



Jako vždy začneme nejdřív balením. Za cenu něco málo přes sto korun nemůžeme čekat zázraky. Jedná se o obyčejný plast, který sice zatím drží, ale moc času tomu nedávám. Na fotce níže už je zřetelně vidět, že plast v pantíkách už praská. Co ale oceňuji je průhledné víčko, které v případě, že vlastníte více stejných paletek, urychlí výběr té správné.


Zadní část obalu krom názvu paletky a jednotlivých stínů obsahuje i složení a informace o gramáži, která je 8,4g.


Samotná paletka obsahuje dvanáct stínů z toho pět je matných. Co se týče pigmentace, nemohu nic vytknout. Matné stíny jsou samozřejmě o poznání méně pigmentované než stíny třpytivé, ale i tak je to stále obstojné. Konzistence jednotlivých stínů se liší, některé jsou měkké, jako když zaboříte prst do másla, a některé jsou tužší. Co musím též pochválit je malá prášivost matných stínů.



Výdrž stínů též hodnotím kladně. Matné stíny vydrží s bází přibližně pět hodin a poté se začnou vytrácet. Třpytivé stíny vydrží beze změny osm a více hodin, záleží na síle pigmentace jednotlivého stínu, která je doufám poznat i z fotografie. 

Musím říct, že stíny VIVO jsou pro mě milým překvapením zvláště za takto nízkou cenu. Pokud váháte zda do těchto paletek investovat tak je to zbytečné. Tady totiž platí za málo peněz hodně muziky. 

2 komentáře:

  1. Musím říct, že za málo peněz pěkně pigmentovaná paletka :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně mě překvapila. Vůbec by mi nevadila jejich přítomnost v drogerii.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..