pondělí 27. dubna 2015

Seznam přání

Dlouho tu podobný seznam přání nebyl. Moc se v takzvaných wishlistech nevyžívám. Většinou si přeji věci cenově dostupné, takže se je mohu v dohledné době pořídit. Tentokrát tu mám pár věcí, které jsou dražší a zkrátka to chce chvíli šestřit než si je budu moct pořídit. 

Jako první z čehož moc radost nemám je výměna telefonu. Mám dva roky starý Samsung Galaxy S3mini a byla jsem s ním pořád spokojená. Pak mi ho ale jeden spěchající pán na nádraží vyrazil z ruky a telefonu se to moc nelíbilo. Pokaždé když mi někdo volá, tak musím třikrát opakovat "Dobrý den Jirátová" než mě druhá strana slyší. Další věcí která nejspíš nesouvisí s pádem, ale kdo ví - neustálé ztrácení signálu. V neposlední řadě mi opět umírá baterie a teď mě ještě zlobí některé aplikace. Nevím zda je chyba v softwaru nebo je pes zakopaný jinde, každopádně jsem se rozhodla spíše pro nový telefon než pro opravu stávajícího. Pokud mě znáte, tak víte, že můj telefon se mi musí především líbit vzhledem a pak teprve mě zajímá kvalita foťáku a další vychytávky. Zatím vede Samsung Galaxy A3, ale ještě dost času než se pevně rozhodnu.



Druhou o nic levnější věcí, kterou bych si ráda pořídila je nový foťák. Momentálně natáčím na Canon PowerShot SX150IS.  Není to vůbec špatný foťák, na moje focení a natáčení stačí. Při výběru jsem ale moc nepřemýšlela o jeho výhodnosti. Foťák ač spadá mezi kompakty tak je veliký a do kapsy se rozhodně nevejde. Je celkem těžký a hlavně je na alkalické baterie, což není též moc ekonomicky výhodné. Kupuji sice nabíjecí baterie, ale přijde mi, že jich většina vydrží jen chvíli a po měsíci používání dokážou po nabití fungovat jen dvacet minut. Proto bych ráda rozšířila sbírku o Canon IXUS 265 HS. Je opravdu kompaktní, má o něco víc megapixelů a hlavně má svou vlastní baterii. jako třešničku na dortu beru i fakt, že fotky z něj jdou rovnou odeslat do mobilu. Ať žijou lepší Instagramové fotky.



Teď odběhneme od elektroniky k oblečení. nebo spíše k botám. Ano! Zase boty. Tentokrát bych už potřebovala vyměnit běžecké boty. A hodně mě lákají Nike Free Run v mint nebo fialové barvě. Cena také není jak jinak než nelidová. 



Poslední věcí o které uvažuji je Naked 2. Kdo mě sleduje ví, že jsem jsem ji dostala od kamarádky. Bohužel svou neznalostí zaplatila nemalé peníze za fake. A od chvíle kdy Urban Decay nabízí česká Sephora mi vrtá hlavou zda si nekoupím přeci jen originál. 




To je na delší dobu můj seznam přání. Uvidíme zda si alespoň jedno přání ještě letos splním. Co Vaše přání? 

1 komentář:

  1. Tak všechny věci kromě telefonu který jsem si splnila o Vánocích a Naked2 která mě zatím neláká bych brala to samé co ty. Můj nový foták mi minulý rok ukradli na pláži ve Španělsku takže bych ráda nějaký sehnala, podobný tomu co máš tady na obrázku. Přesně takovéhle boty bych si taky přála ale souhlasím s tebou že cena je nelidská.. Tak snad se nám to splní

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..