pondělí 8. června 2015

GRWM Roxette

Nedávno jsem byla na koncertě švédské skupiny Roxette (ano už zase s tím otravuju) a říkala jsem si, že bych mohla natočit nějaké Get ready whit me. Nakonec zůstalo jen u přání, ale chci vám ukázat pár fotek ze zkoušky. Mělo to být něco jiného možná trochu bláznivého. 



Při náhodném brouzdání na instagramu jsem našla podobný účes, jen slečna měla daleko víc husté nebo natupírované vlasy, takže byla zkrátka kočka, zatím co já zase vypadám jak chudá příbuzná.


Co se týče líčení, tak i kdyby šlo o život tak si zkrátka nevzpomenu co jsme to na ty oči dala. (Tady je vidět jak jsem pečlivá blogerka). 


U přání mít učesaného co běžně nenosím nakonec jen zůstalo. Díky tomu, že kolegyně přišla do práce a tři hodiny později jsem se už po cestě na koncert nestačila stavit doma a musela jsem jet rovnou do Prahy. Stačilo, že jsem už díky pozdnímu příchodu prošvihla naplánované kino se sestrou. Alespoň, že ten koncert, který byl pro ni dárkem k narozeninám jsem stihla. 














1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář..