středa 17. června 2015

Jak si žiju #6

Mám ohromnou radost, že začíná léto. Konečně nastane chvíle kdy se zabořím do křesílka na zahradě a při popíjení ledové kávy budu psát články a přemýšlet o novém konceptu videí. První vlaštovkou měla být sobota. Letěla jsem z práce rychlostí blesku abych se co nejdříve mohla vyvalit na sluníčku s drinkem. Zákon schválnosti ale pracuje na 100%. Jen co jsem se převlékla do plavek a natřela se krémem začalo pršet a došlo i na kroupy. Pěkně vytočená jsem zalezla do postele a už z ní nevylezla. 




V neděli vstávám o to dřív. Oknem se mi do pokoje dere sluníčko. Jsem nadšená a okamžitě se převlékám z pyžama do šatů a jdu si vyčistit zuby a udělat si kafe. Vynesu si na zahradu notebook, foťák a produkty na nafocení abych mohla napsat recenzi. 

Než se pustím do psaní jdu do sklepa naštípat třísky na grilování, přičemž se mi po hodně dlouhé době podaří chytit a vynést žabku. Považuji to za dobrý skutek ale žabka byla očividně existencí trávy dost zaskočená a z místa se nehnula dobrých pět hodin. 


Zatímco vytvářím žhavé pro grilování píšu recenzi. Sem tam zkontroluji jak mi to hoří a udělám si pár fotek. Oheň je opravdu fascinující. Vím, že asi ne pro každého, ale mě přijde úžasný.



Společnost mi na zahradě dělal můj beauty kocourek, který se sice tvářil, jako že tam není a že nemá nejmenší zdání co se děje na grilu, ale v nestřežené chvíli jsem ho já paparazzi nachytala jak nasává tu krásnou vůni grilovaného masa.



Zbytek dne jsem se opravdu jen poflakovala. Rozepsala jsem si nějaké články, odpověděla na některé komentáře nebo jen sledovala videa jiných youtuberek. Rozhodla jsem se zkrátka, že neděle je od slova nedělat a tak jsem se na všechno vyprdla a jen tak relaxovala. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..