neděle 19. července 2015

Vybarvi se 3: Třpytky

Vítám všechny příznivce u posledního dne projektu Vybarvi se. Doufám, že se Vám týdenní maraton líbil. Já osobně jsem si ho užila i když jsem u některých (čti u všech) barev hodně dlouho přemýšlela co si nalíčím a obleču. S čistým svědomím můžu říct, že jsem nikdy nepracovala na jednom článku tak dlouho. Ještě, že jsem měla dovolenou a měla dost času v těch úmorných vedrech na všechno to líčení, převlékání a focení nejen sebe ale i produktů. A už vůbec se nechci rozkecávat o brouzdání internetem kvůli wishlistům (k Vašemu smutku nakonec prázdných) do brzkých ranních hodin kdy zbytek spolubydlících už vstával do práce a já teprve vypínala počítač.

Konec okecávání. Na poslední den nám Hevi vybrala třpytky. Když se řeknou třpytky vybavím si většinou Vánoce, ozdoby obalené hroudou barevných třpytek které opadávají všude jen když se na ně blbě podíváte. lepí se všude, hlavně na ruce a jsou vodě vzdorné. Nesnáším třpytky! Nevadí mi jemný shimmer, ale jakmile produkt obsahuje větší kusy, které sednou na pleť a začnou vysílat signály až 20 kilometrů vzdálené a při chůzi po ulici oslňují řidiče, musí produkt okamžitě z domu!



Samostatnou kapitolou jsou pak stíny, které sice na oku vypadají hezky ale mají tendenci všude opadávat. Takže tady se vyplatí nejdřív líčit oči a pak pleť, což nemám ráda. A i když dodržíte tenhle postup tak celkový dojem nakonec zkazí postupně opadávající třpytky na řasy. Což si můžete prohlédnout i na fotkách.


Líčení

U dnešního líčení jsem se rozhodla jít na to jinak než vždycky. To v mém případě znamená mít dramaticky nalíčené oči a zároveň mít i výraznou rtěnku. Já vím, že už se tisíckrát napsalo, že se výrazná rtěnka a výrazné oč nemají nosit najednou, ale mě to tolik lákalo.


Dnešní líčení jsem začala prohlubováním očního důlku kombinací stínů Limit a Nooner z paletky Naked 3. Tužkovým štětcem jsem pak za pomocí černého stínu 63 z paletky Inglot vykreslila tvar ohybu oka a jemně roztřela, tak aby barva zůstala výrazná, ale zároveň se do zbytku líčení nepatrně "vlila". 


Na zbytek víčka jsem nanesla zlatý stín L´Oreal Infallible 027 Goldmine, který má ve skutečnosti daleko víc třpytek než se na první pohled a hlavně i na fotkách zdá. Vše jsem zakončila výraznou červenou rtěnkou od Rimmel v odstínu 500 Diva Red.


Na tváře jsem v tomto případě použila zapečenou tvářenku od Milan v odstínu 07 Fantastico Mauve.




Produkty v dané barvě

Jak už jsem zmínila výše, u produktů na pleť třpytky moc ráda nemám a tak si je ani nekupuju. Ze zástupců třpytek tu mám ale několik laků na nehty.




Outfit

Třpytky na oblečení? Děkuji radši ne. Jediné co by se dalo považovat za třpytivé jsou moje "disko" boty. Vydražila jsem si je na Aukru za 36 korun a hází nespočetně odlesků a barev. 


No ale protože u nás doma se téměř nikdy nic nevyhodí, vyštrachala jsem na půdě jednu třpytivou specialitku. Tenhle kostým měl i své vlastní černé tílko se třpytkami. Netuším kam se podělo, tak jsem ho nahradila, ale to důležité zůstalo - sukně a bolerko.


Tenhle komplet patřil mojí mamce a je zhruba v mém věku. Ten komplet, ne moje mamka. Měla ho před dvaceti lety jako náhradní oblečení na svatbu mojí sestry. Ta se ovšem pobryndala a tak mamku svlékla a mamka skončila v legínách a tričku. Tenhle komplet tedy obešel všechny holky v rodině a skončil právě dnes exkluzivně u mě na blogu. Je to poprvé a doufám i naposled kdy jsem tuhle hrůzu měla na sobě.


Nechápejte mě zle. Na tu dobu to jistě byla paráda, ale už tenkrát to pouštělo třpytky a pouští je to dodnes. Divím se, že má pořád co pouštět. lepí se všude a nejdou sundat! Po vyfocení putoval komplet na půdu zpět do pytle a já do sprchy. Už nikdy víc třpytky! 

Třpytivý tag

Máš ráda třpytky?

Malé snesu velké nenávidím :-)


Na čem třpytky nesnášíš?

Na oblečení, ve rtěnkách a tvářenkách.


Nosíš třpytivé líčení jen o Vánocích nebo po celý rok?

Jemné třpytivé líčení nosím celoročně. Nános třpytek jako je dnešní líčení bych si na sebe možná nevzala ani na Vánoce. Přijdu si nějak zvláště a sama na sebe působím z fotky lacině.


Tvé třpytivé laky?



Tvůj oblíbený třpytivý produkt?

To jsou určitě výše zobrazené laky. Vypadají krásně a rychle zasychají. Jen to odlakovávání je kapitola sama o sobě. Nejvíce používané laky, které mají třpytky a na fotce výše chybí jsou tyhle dva od NYC.



Barvy které kombinuješ se třpytkami?

No, záleží na tom jaký třpytivý stín si zrovna na oko dám. Já se opravdu omlouvám, ale opravdu nevím jak lépe odpovědět. když píšu tyhle řádky tak koukám na monitor, který je taky od třpytek. je asi milion stupňů a já jsem opravdu vytočená :-D V zásadě to chodí tak že mám stín se shimmerem přes půlku víčka a ve vnějším koutku a v záhybu se ho snažím uzemnit nějakou tmavou matnou barvou. 

Tvůj třpytivý wishlist?

Myslím, že po ničem netoužím. No i když nějaký třpytivý zásnubní prsten by se šiknul :-D

Ostatní zúčastněné blogy:


1. Hevi – The Word of makeup – http://wormake.blogspot.cz/
2. Radka K. – http://www.mejserada.cz/
4. Klára Škodová – House of Skodulka - http://skodulka.blogspot.cz/
5. Nikola Michalčíková – Niky´s Book - www.nickysbook.blogspot.cz
6. Lucie Katrňáková - http://lucieka.blogspot.cz/
7. Michaela Šmídová – Chci být fit a šik - http://stastnamama.blogspot.cz/
11. Adéla Zamrzlová – Life Babylove - http://life-babylove.blogspot.cz/
12. Propadlo do života blog - http://carre-de-sucre.blogspot.cz/
13. Lucie Faltusová – LucisBlog -http://www.lucissvet.blogspot.cz/
14. Oh, Thanks I Am a Woman - http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/
15.Nikola B. – Sweet Lollipop queen http://sweetlollipopqueen.blogspot.sk/
17. Zuzana Mesik – PinkShaark - http://pinkshaaark.blogspot.de/
18. Izabell Matyó - http://eeverywomen.blogspot.sk
19. Kateřina Výmolová - http://blogbeautybyk.blogspot.cz/ - místo líčení manikúra
20. Life of Martha - http://lifeofmartha.blogspot.cz/



10 komentářů:

  1. Tak koukám, že třpytky milujeme stejně.. :D Já jsem si pro jistotu tentokrát na to líčení ani netroufla, zakončila jsem tento maratón nehty :D :) Ale tvé líčení je vážně krásné a jsou výjimky, kdy se hodí jak výrazná rtěnka, tak oči.. toto je jeden z těch případů! ;) Krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko moc děkuji. Na nehty jsem koukala a vůbec jsem nevěděla, že má Colorama novou řadu.. to jsi mě navnadila :-D

      Vymazat
  2. Velmi hezké líčení! A sukně s bolerkem mně pobavila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a jsem ráda, že můj výlet do historie udělal radost :-D

      Vymazat
  3. Dnes jsem se u outfitu i zasmála, nic ve zlém :) Líčení se ti moc povedlo, je luxusní. Já dnes ty třpytky přilepila na víčko lepidlem na řasy, tak doufám, že mi to nevypálí oko, nikdy jsem to nezkoušela, ale nesnáším, když mi opadávají. Měla jsi krásné všechny články. Ale byl to fakt maratón a jsem ráda, že je konec :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to neberu ve zlém Ráďo. Doufala jsem, že se někdo zasměje. Doufám, že oči jsou v pořádku, nic by se stát nemělo. Jinak tvoje články jsou top, jen mi u některých i přes veškerou snahu nejde přidat komentář. Ale možná je to lepší, protože pořád píšu jak to máš krásné a už by ti to mohlo začít vadit, že jinak chválit ani neumím. Také jsem ráda, že je konec, i když ne tak úplně, protože mi podle rozvrhu na zítra opět vyšlo líčení.

      Vymazat
    2. To je zajímavé s těmi komentáři, to zas bude nějaká chyba bloggeru, dělá si občas, co se mu zachce. :( Tak děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
    3. Nevím zda to není chyba v mém připojení. Pokaždé když jsem ti u článku a nejen u tebe napsala komentář a dala odeslat naskočila tabulka error. Po pátém pokusu už jsem chytla rapla a z obavy že ten počítač hodím ze stolu na zem jsem to radši vzdala :-D Já jsem děsný cholerik :-/

      Vymazat
  4. Znovu krásne ličenie, je to nádhera :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné líčení a ta rtěnka je dokonalá :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..