pondělí 31. srpna 2015

Karin Herzog - Eye cream

Když mi v mailu přistála nabídka na testování očního krému, byla jsem dost rozpačitá a chtěla jsem spíše odmítnout. Protože jsou ale kruhy pod očima můj letitý nepřítel a každý doposud vyzkoušený krém byl jen ztrátou času a peněz rozhodla jsem se nabídku přijmout.


Švýcarská značka Karin Herzog pro mě byla velkou neznámou. Stačilo ale několik kliknutí na netu a nestačila jsem valit oči. Značka je ve světě celkem proslulá a od toho se také odvíjí její cena. Cena očního krému o obsahu 15ml je 50Euro. Přiznám se rovnou, takhle drahý oční krém bych si sama nekoupila a tak jsem do testování šla s takovým tím „Tak ukaž, co za tu cenu umíš!“.


Krém obsahuje 0,5% kyslíku a vyživující vitamíny A, E a D3 je bez parabenů a konzervačních látek. Slibuje hydrataci bez mastného pocitu, potlačí začínající vrásky a podpoří produkci kolagenu pro zpevňující efekt.


Balení je v černo zlatém provedení, což je kombinace barev luxusu. Většina by nad touto kombinací jistě z úst vypustila nadšené „ách“ mě ale tahle kombinace nenadchne ani neurazí. Já jsem milovník barevných retro obalů, ale proti gustu.. Co chci pochválit, je ploché víčko na které se dá krém pohodlně postavit a také aplikátor, díky němuž jde pohodlně regulovat množství použitého produktu.
Konzistence je zlatou střední cestou mezi tekutou a tuhou. Pokud vlastníte matující krém od Dermacolu, přirovnala bych konzistenci právě k němu. Co se týče parfemace tak je jemná, snad květinová a vůbec nedráždí v očích. Po nanesení se krém během chvilky vstřebá a pokožka je krásně jemná.


Krém jsem pravidelně používala ráno a večer po dobu šesti týdnů a již po prvních pár použití jsem zaznamenala ustoupení tmavých kruhů a otoků. Právě otoky umí tenhle krém krásně odstranit. Měla jsem příležitost vyzkoušet ho na otok u oka po štípnutí komárem. Krém jsem nanesla a do půl hodinky otok splaskl a já zase vypadala jako člověk. Co se týče vyhlazení jemných vrásek, tak změny nepozoruji, ale neberu to jako mínus. Pro mě je hlavní, že dokáže odstranit tmavé kruhy a pleť pak vypadá opravdu odpočinutě. Nikoho asi nepřekvapí, že tenhle efekt není trvalý. Na měsíc jsem krém vysadila a mám zpět své tmavé kruhy. Pokud se s nimi tedy nechci dál vídat, budu si muset koupit krém znovu. Bohužel není k dostání na českém e-shopu a tak se budu muset poprat s verzí v angličtině. Zatím to není, ale nutné po šesti týdnech používání krému moc neubylo. Stačí opravdu malé množství a tak si myslím, že 15ml produktu vydrží poměrně dlouhou dobu.


Jaký je tedy závěrečný verdikt? Já jsem spokojená. Krém mě dokáže zbavit tmavých kruhů, a když je potřeba odstraní i otoky. Co mě mrzí je nedostupnost na českých e-shopech a trochu větší cena. Pokud mi ale někdo pomůže s objednávkou v angličtině určitě si ho koupím. 


*Děkuji zastoupení značky za poskytnutí produktu k otestování.

** Recenzi jsem napsala na základě vlastních zkušeností a její výsledné znění se od nich odvíjí. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..