pondělí 24. srpna 2015

Moje kosmetická taštička

Vítám Vás u posledního prázdninového příspěvku z kategorie Můj makeup. Ani dneska to nebude o líčení. Bohužel mám zase své období uhříků a tak nemám na líčení a pořizování fotografií vůbec náladu. Místo toho Vám po dlouhé době nebo možná vůbec poprvé ukážu co nosím ve své kosmetické taštičce. 



Kosmetickou taštičku jsem vyměnila už několikrát a v současné době jsem si oblíbila tuhle růžovou, která byla jako dárek u časopisu Cosmopolitan. 


Mezi stálice v taštičce rozhodně patří cestovní Tangle Teezer. Netuším odkud jsem si ho objednala ale vím, že cena byla kolem 250 korun.


Pro stav nouze nesmí chybět ani pudr. Vsadila jsem na tenhle od Maybelline, který má v balení i ukryté zrcátko. 


Původní tvářenku od Essence jsem vyměnila za tuhle meruňkovou od značky E style. Jediné co bych jí mohla vytknout je šroubovací zavírání.


Nesmí mi chybět ani něco na rty. Pro dny kdy nechci mít rtěnku, mám balzám od Dermacolu, který mi dala Erika. 


Pro ty druhé dny, kdy je nálada na rtěnku tu mám zástupce od Essence v odstínu 09 Wear Berries!


Pro dokreslení obočí běžně používám stíny. Jednotlivý tmavý stín bohužel zatím nemám a tak sebou nosím tužku od She.


Pro zafixování pak používám tenhle gel od Essence. Nevyhovuje mi tolik jako gel od Alverde, ale do kabelky to postačí. 


Řasenku jsem zvolila od Benefitu. Dostala jsem tuhle miniaturku Roller Lash k nákupu v Sephoře. Má zahnutý kartáček se kterým se mi hůř manipuluje. Po delší době a snažení ale dělá krásné řasy.


Korektor od Catrice nově nahradil tento korektor od E style.


Pro někoho možná zbytečná věc, ale já se bez ní neobejdu. Bez štětců už nejsem téměř schopná se nalíčit. Zatímco dříve jsem nosila od Essence, teď mám tuhle super sadu od E style doplněnou o blending od Sigmy.


Asi jako většina nosím v kosmetické taštičce antibakteriální gel. Ne, že bych ho používala denně, ale občas si na něj vzpomenu. Zkrátka si radši ruce umyji mýdlem a vodou.


Ruce mám v jednom kuse suché a proto musím mít i krém. V současné chvíli používám tenhle od LAMBRE.


 Snad jako každá holka tak i já nosím v kabelce parfém. Na kratší dobu ale volím skladnější atomizér.


Při velkém vedru mě zachraňují tyhle matující papírky od Uma Cosmetics. Sehnat se dají ale i od značek Essence nebo Catrice.

Roztomilé modré pouzdro s motýlky ukrývá hygienické potřeby. Dál to určitě rozebírat nemusím.


 A jako poslední je tu kouzelná taštička v taštičce. Obsahuje sponky, gumičky, náplasti, základní léky a pilník na nehty.


A co vy ukrýváte ve své kosmetické taštičce?

1 komentář:

  1. Řasenku od Benefitu už chci delší dobu vyzkoušet, tak snad si jí brzy pořídím :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..