středa 21. října 2015

Mých 5 oblíbených podzimních rtěnek

Krásné středeční ráno moji drazí. Po delší době tu mám pro Vás "mých 5" v kosmetické verzi. Podzim v plném proudu a tak nejde jinak než Vám ukázat moje milované podzimní rtěnky. Ještě než se na ten rychlý přehled vrhneme, tak se chci omluvit za ne moc super fotky samotných rtěnek. Měla jsem je opravdu krásně nafocené, ale moje milovaná SD karta vzala za své a s ní i fotky jednotlivých rtěnek. Ještě že swatche na rtech už jsem měla na jiné kartě. Takže jednotlivé rtěnky jsem fotila na poslední chvíli (čti jedna hodina dnes ráno). 





Asi největším miláčkem je rtěnka, kterou jsem si pořídila jako poslední. Kupovala jsem ji v září a jedná se o Catrice Ultimate Stay v odstínu 070 Plum & Base. Seženete jí za 141,-



Druhou podobně balenou rtěnku, kterou jsem si hodně oblíbila mám z katalogu Avon zhuba za 69,-. Cena se mění podle akce, ale určitě stojí za pozornost. Mám ji v několika odstínech, tenhle konkrétní je Plum Verbena.



Třetí oblíbenou rtěnkou je miniatura z krabičky krásy. Je od značky Make up Forever v odstínu N15. Plnou cenu bohužel nevím.



Předposlední rtěnka nás zavede zpět do drogerie a to ke stojanu Miss Sporty. Vínová rtěnka v odstínu 174 Seduction stojí kolem 60 korun a navíc hezky voní. 



Poslední láskou je opět rtěnka z drogérie. Tuhle jako jedinou nosím i mimo podzim. Jedná se o Rimmel z řady Moisture Renew v odstínu 180 Vintage pink. Běžná cena je cca 130,-. Tenhle týden se dá v Rossmannu sehnat asi za 96,- tak honem pro ni. 



A jaké jsou Vaše oblíbené podzimní rtěnky?






















7 komentářů:

  1. Super článok, úžasné fotky a nádherné odtiene rúžov :)

    pinkshaaark

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné rtěnky, ale celkově ti to tu moc sluší, co to máš za řasenku? Nemohla jsem si těch řas nevšimnout. Krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Radko. Řasenka je Maybelline Lash Sensational v klasické verzi.

      Vymazat
  3. První Catrice a poslední Rimmelka vypadají nejkrásněji. Celkově mám rtěnky od Catrice nejradši, např Berry Bradshaw.

    OdpovědětVymazat
  4. Jeejda ty jsi mě zase nalákala a to jsem si řekla že budu šetřit a pak přijdeš s takovýmhle článkem :D Krásně nafocené odstíny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..