pátek 9. října 2015

Úspěchy a průšvihy za Září

Druhý pátek v měsíci už neodmyslitelně patří úspěchům a průšvihům. Po delší době tohle bude spíše průšvihové video. Ne o všech průšvizích jsem se mohla rozpovídat, ale asi tím nejzásadnějším průšvihem je moje hra s myšlenkou opustit internetový svět. Nejen přestat natáčet videa, ale i ukončit blog. V tuhle chvíli mám pocit, že se nevyvíjím a nedokážu už nic nabídnout. Není to o tom, že by mě to nebavilo, ale mám pocit, že už nenabízím nic nového. Že je vše pevně zajeté a já ne a ne vybočit a donést čerstvý závan. V tuhle chvíli ani nevím, zda v případě konce nechám videa online nebo je smažu. V hlavě mám tisíce otazníků a ani jednu odpověď. Jedno mám ale pevně dané. Chci tady zůstat do konce roku. Většinu videí, krom nákupů a právě úspěchů a průšvihů mám už natočené a z velké části i sestříhané. Měla bych tedy mít v listopadu a prosinci vlastně natáčecí prázdniny a tak si snad odpočinu a možná mě i políbí múza a já dostanu druhý den a zahrnu Vás spousty videi. Jak to ale nakonec celé dopadne je jen a jen ve hvězdách. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..