středa 27. července 2016

Pečujeme o nožky s Dermacolem

Není to tak dávno, co jsem Vám ukazovala balíček od Dermacolu plný letních produktů a už tu mám další. A to se ještě v brzké době můžete těšit na recenzi produktů na a po opalování, které jsem dostala ještě před začátkem léta. Dnešní balíček je zaměřený čistě na péči o nohy a tak tu mám rovnou tři produkty a jako bonus voděodolný tělový zkrášlující makeup na nohy v odstínu Caramel. Právě na poslední zmiňovaný produkt brzy vyjde recenze. Před časem jsem si ho sama koupila v drogerii ve výprodeji za 49 korun, ale až když se objevil v balíčku, konečně jsem se rozhoupala k testování.


Zpátky ale k produktům na nohy. Určitě víte, že já si na péči o chodidla potrpím, a jestli něco nesnesu tak jsou to ztvrdlé paty. V létě ráda nosím sandálky a do těch patří upravené nohy. Sadu od Dermacolu jsem tedy doma přivítala s otevřenou náručí a hned jsem ji začala testovat. Do konce léta tak zde najdete můj názor i na tyto produkty.

Jako první tu mám osvěžující sprej na nohy a do bot, který slibuje 24 hodinovou ochranu před zápachem. Prodává se ve velikosti 130ml za cenu 99 korun.

Zvláčňující krém s olivovým olejem, panthenolem a vitamínem E. Podporuje regeneraci a hydrataci a má taktéž deodorační účinky. Balení má obsah 100 ml a cena je 69 korun.

Změkčující balzám na paty s olivovým olejem a panthenolem zvláčňuje suchou a popraskanou pokožku chodidel. Obsahuje i kyselinu salicylovou, která chrání před vznikem drsné pokožky a zmírňuje svědění. Stejně jako dva předchozí produkty i tento má deodorační účinky. Balení je 100 ml a stojí 69 korun.


Kromě výše zmíněného balíčku jsem obdržela ještě jeden speciální určený k mým pondělním narozeninám. Mám pocit jako by mi zastoupení Dermacolu četlo myšlenky a těsně před dovolenou mi poslal osušku a turban na vlasy. Obojí jsem nutně potřebovala tak si umíte představit mou radost.



*Balíček mi byl zaslán v rámci spolupráce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..