pondělí 19. prosince 2016

Essenté: Micelární voda, Mycí emulze a Jemný pleťový peeling

Minulé pondělí jsem psala o setu péče o akné od značky Essenté a dnes pro Vás mám pokračování. Kromě setu jsem obdržela i Micelárnívodu 3 v 1, Mycí emulzi s AHA kyselinami a Jemný pleťový peeling.


Začnu produktem, který mám už vypotřebovaný a který si získal z této trojce mé srdce nejvíc a tím je micelární voda 3 v 1.

Micelární voda 3 v 1

Stejně jako ostatní produkty je balena v bílém plastu s jednoduchým polepem. Balení je opatřeno klik systémem dávkování, bohužel v tomto případě mi moc nevyhovoval. Mnohdy se mi podařilo vylít příliš mnoho produktu nejen na odličovací tampon ale i mimo něj. Navíc mi micelární voda zatékala mezi stříbrný kroužek a samotný aplikátor až se spoj poškodil a došlo k jeho rozlepení. Na funkčnosti to nic nezměnilo, ale i tak bych uvítala spíše pumpičku.


Teď ale k tomu, čím si tato micelární voda získala mé srdce. Na obalu se uvádí, že účinně čistí pleť bez nutnosti drhnutí. S tím musím souhlasit. Krásně rozpustí i voděodolnou řasenku, sundá veškerý makeup a to pozor bez pocitu ulepenosti. To je ten nejhlavnější důvod proč ji mám tak ráda. Vyzkoušela jsem spoustu micelárních vod, ale tahle byla první, která nelepila. Další co bych chtěla ocenit je fakt, že nijak nepění. Nevím, zda se to stalo i Vám, ale mě některé micelárky pění a to naprosto nesnáším.
Micelární voda si těmito vlastnostmi získala mé srdce a plánuji si ji koupit znovu. Balení má 100 ml a seženete ji za cenu 242 korun.

Mycí emulze s obsahem AHA kyselin

Při výběru tohoto produktu jsem se mylně domnívala, že půjde o odličovací gel do sprchy, jako si kupuji stále dokola například od značky Isana. Ve skutečnosti jde o krémovou emulzi se zabarvením do běla, díky obsahu kyseliny mléčné a mandlového oleje. Pleť je po použití krásně jemná ale popis produktu „Odličovací“ je tedy trochu zavádějící. Pod pojmem odlíčení si totiž představuju odstranění veškerého makeupu. Bohužel z mého pohledu to není produkt, který vás 100% odlíčí. Voděodolnou řasenku sice rozpustí, ale zcela neodlíčí, spíše jí rozmaže kolem a navíc štípe v očích. Nemám ani pocit kompletního odstranění makeupu, ale spíše jeho rozmazávání po obličeji.  Já se odličuji tedy převážně Isanou a tento produkt používám na dočištění, jak je nakonec doporučeno i na stránkách Essenté.


Sama za sebe si umím představit dál žít i bez jeho přítomnosti na mojí poličce v koupelně, ale nepochybuji, že pro někoho to může být must have. 100ml lahvičku pořídíte za 242 korun.

Jemný pleťový peeling 200ml

Tady název opravdu nelže. Peeling je opravdu jemný, až máte v první chvíli pocit, že se o žádný peeling vlastně ani nejedná. Granulky jsou opravdu miniaturní a v krémové textuře skoro neviditelné. Používat by se měl v kombinaci s Mycí emulzí, kterou pleť na ošetření připravíte a také jí celý proces čištění dokončíte. Je doporučeno toto čištění provádět jednou měsíčně, ale já po peelingu sahala klidně i častěji. Zkrátka pokaždé když se na nose vyrojilo něco, o co jsem nestála – černé tečky. Obsahuje D-panthenol, kokosový a olivový olej a vitamín E. K Vaší pleti je tak opravdu šetrný.


Jak už jsem psala výše, peeling je opravdu jemný a já jsem s tím ze začátku měla celkem problém, jsem totiž zvyklá na hrubé peelingy a to i při použití na obličej, zkrátka jsem měla vsugerováno, že když necítím pořádné drhnutí tak se taky nic neděje. Teď už je mi jasné, že nemusím pleť drhnout „drátěnkou“ abych se zbavila černých teček a sušších míst. Dokonce se snažím dodržovat měsíční rozestup mezi jednotlivými aplikacemi, abych pleť zbytečně nezatěžovala. Produktu stačí opravdu maličko a tak mám pocit, že mi ještě nějakou tu dobu vydrží a s klidným svědomím ho doporučím k vyzkoušení i vám.


Lahvičku s pumpičkou o obsahu 200ml koupíte za 335 korun.


*Balíček mi byl zaslán v rámci spolupráce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..