pondělí 2. ledna 2017

2017

Doufám, že jste si vstup do nového roku pořádně užili a také ho ve zdraví přežili. Já ten svůj trávila s přítelem a partou našich čtyřnohých mazlíčků. Trochu jsem se bála reakcí koček na rachejtle ale nakonec to Adélku s Eliškou bavilo a první řada u okna byla jejich. Za to chudinka Geraltík zmizel pod Vánoční stromek a čekal až se to vše přežene. 


Tady na blogu právě začínáme psát náš pátý společný rok. Pevně doufám a věřím, že letos se mi podaří sestavit rozvrh tak, aby každý článek vyšel včas a aby včas bylo odpovězeno i na všechny komentáře. Ano, nalijeme si čistého vína, co mám přítele tak to jednoduše nestíhám a věnuji většinu času především jemu. I přes tuto skutečnost si ale věřím a plánuji nejen pozměnit vzhled blogu ale přidat i další rubriky. Chtěla bych i trochu zapracovat na fotkách, ale to už bych asi hodně předbíhala. Nejdřív bych se opravdu měla zaměřit na tu včasnou publikaci, obsah, celkový vzhled blogu a teprve pak začít vymýšlet experimenty s fotografiemi. 

Ať už to ale dopadne jakkoliv, doufám, že se i nadále budete rádi na moje stránky vracet. Přeji Vám krásný rok 2017.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..