pondělí 9. ledna 2017

Full Spectrum

Ani v letošním roce nebude na blogu chybět rubrika Můj makeup, kde ukazuji nejen své klasické líčení ale i nápady na Halloweenské masky. Lestos klasické líčení odstartujeme s paletkou Full Spectrum od Urban Decay. Snažím se s ní líčit co nejvíc, protože jsem z ní hodně rozpačitá a chci si na ní udělat konečný názor.



K dnešnímu líčení jsem tedy použila následující produkty.
Paletka Full Spectrum od Urban Decay a konkrétně stíny Goldmine (vnitřní koutek), Mean (střed oka) a kombinaci stínů Hundred a Platonic pro ztmavení vnějšího koutku.
Linky: Gabriela Salvete
Řasenka: Dermacol Angelash
Obočí: stín E style v odstínu 04 Hot Chocolate



Ke sjednocení pleti byl použit makeup Revers Beauty & Care v odstínu Natural
Kontury: Tvářenka Catrice v odstínu 010 Toffee Fairy
Tvářenka: Nars odstín Sin
Rtěnka: Maybelline Matte 886 Berry Bossy





Srejně jako jsem rozpačitá z paletky stínů, tak i ze rtěnky od Maybelline nemám nejlepší pocit. Barva je nádherná, to jí upřít nejde. Co se týče matnosti si nejsem tak jistá, myslím že doma mám daleko více rtěnek, které umí být ještě více matné.  Nejvíc mi ale vadí, že rtěnka nedrží, na rtech se pohybuje a rychle se od středu rtů vytrácí. Za cenu 129,- bych čekala o něco lepší výsledky.


Vlastníte paletku nebo rtěnku od Maybelline? Jaké z nich máte pocity Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..