pondělí 16. ledna 2017

Sportique: Lip Balm a Bio Shea Butter

Přeji úspěšný start do třetího pracovního týdne v roce 2017. Dnešní článkem smáznu poslední restík co se týče spolupráce se značkou Sportique a podělím se s Vámi o pár dojmů z posledních dvou produktů, které mi zastoupení značky zaslalo na vyzkoušenou. 


Dnes začnu balzámem na rty s parfemací piňa colady, který dorazil v roztomilé plechové krabičce zasazený do papírového přebalu. Na první pohled to dodává trochu "luxusnějšího" vzhledu pokud chcete balzám například někomu darovat. Samotný kalíšek asi není ta nejšťastnější varianta obalu pro přípravek na rty, ale celkově se mi koncept líbí. Obsah je tužší konzistence, takže je nutné přejet prstem vícekrát pro jeho rozehřátí, dloubnout do něj nehtem a nebo stejně jako já "dávat do něj pusu" jak já říkám. Poslední možnost, jde ale využívat jen ze začátku, posléze už rty do kalíšku nenarvu. 



Samotná aplikace je jednoduchá a příjemná. Balzám se lehce roztírá a na rtech je jemný nijak nezatěžující. Hydrataci bych označila jako střední. Pokud máte rty v kondici a jen jim chcete dopřát osvěžení a výživu bude balzám jistě stačit. Na vysušené a rozpraskané rty, hlavně v těchto mrazech mi ale přijde nedostatečný a musím ho střídat s jinými balzámy. K dostání je několik různých variant jako granátové jablko, med, limetka, třešně, hroznové víno , vanilka a jiné. Obsah je 20 ml a seženete ho za 159 korun. 


Ve stejně roztomilé jen o něco větší hliníkové krabičce dorazilo i bambucké máslo s parfemací jasmínu a ibišku. Jestli jsem u balzámu na rty psala že je pevné konzistence tak tady to platí ještě o chlup víc. Prvních pár aplikací jsem měla s máslem velké problémy. Víte, že já jsem milovník tuhých másel, ale tady se mi nedařilo vydolovat produkt ven. Různě jsem ho oškrabávala nehty až jsem nakonec přišla na to, že nejlepší je dát kalíšek na pár minut na topení a pak ho začít nanášet na tělo.


 Zahřáté máslo se krásně roztírá a ačkoliv se zdá, že je hodně mastné, opak je pravdou. Při použití přiměřeného množství se po rozetření do pár minut vstřebá a zanechá na pokožce příjemný film, který vás nijak neotravuje. Jen máte krásně jemnou, hydratovanou a provoněnou pokožku na několik hodin.

Obsah balení je 75ml za cenu 199 korun a k dostání je ve více parfemacích jako citrus, divoká růže. levandule, med nebo čisté bambucké máslo. 

Taky tolik milujete tělová másla? Máte zkušenosti přímo s těmi od značky Sportique?



*Produkt mi byl zaslán v rámci spolupráce.

1 komentář:

  1. Balení je nádherné a vůbec mi nevadí kelímek u balzámu na rty. Zaujalo mě i máslo. Jsou to moc povedené výrobky, které bych taky jednou ráda vyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..