středa 20. září 2017

4D utrazvuk

"Pozvěte miminko k sobě domů na návštěvu, dřív než se narodí" přesně tuhle větu jsem za ty roky co chodím ke svému doktorovi četla v čekárně snad tisíckrát. Tisíce maminek a tatínků tuhle nadstandardní službu zpoplatněnou cca 1100 - 1500 korunami využije, aby si odnesli pár minut videa a několik fotografií svého miminka ještě ukrytého v bříšku. 


4D ultrazvuk mě nikdy nelákal. Ani jako netěhotnou, kdy jsem si mohla třeba říct, až jednou budu čekat mimčo, tak si tohle nechám udělat, tak ani těhotnou.  Z normálního ultrazvuku mám jen dvě fotky. První jsem si nechala vytisknout jen proto, aby mi Lukáš věřil, že budeme rodiče a druhý, protože ho chtěl Lukáš vzít ukázat do práce. Pravda, druhá fotka už je mnohem hezčí, tam už má naše princezna vzhled miminka a ne dvou na sebe namáčklých fazolí. 

Možná jsem oproti jiným maminkám podivná, ale mnohem víc si užívám kopanečky než pohled na černobílou fotku. Každý jsme jiný. Na 4D jsem jít nechtěla. Říkala jsem si, že za ty peníze radši koupím něco pro malou. Lukáš mě nakonec ukecal a já vyrazila. To, že to nebude žádná sláva jsem věděla už týden dopředu. Malá najela na nový režim - pohyb jen ráno a po desáté večer.

Objednaná jsem byla na 18:30 a venku bylo pořád ještě vedro jako blázen. Nikdo nebyl doma, takže jsem musela jet vlakem. Už po cestě na nádraží se mi motala hlava a bylo mi na omdlení. V ordinaci jsem se natáhla a začalo hodinu a půl dlouhé snažení o zachycení našeho miminka. Princezna spala s rukama na očích a palcem u pravé nohy v puse. Druhou nohu měla zkroucenou pod sebou, takže mi ani nepotvrdili, že je to holčička. 
Dostala jsem lízátko, šla jsem se projít, protáhla jsem se, ale malá na nic nereagovala. Doktor jí různě popostrkoval, ale naše šípková Růženka na to nehleděla. Z hodiny a půl jsem si nakonec odnesla jednu fotku a asi 10 vteřin videa kde nemá ruce na obličeji a v puse nohu. Musím přiznat, že jsem byla dost smutná, ale z toho mála co bylo vidět se o to víc už těším až tu bude. 

Pár holek se mě ptalo, zda jít nebo nejít na 4D. Nemám na to jednoznačnou odpověď. Můžete mít krásné fotky, jaké vídám na FB skupinkách a nebo to taky nemusí vyjít vůbec a budete zklamané jako já. Rozhodnutí tedy nechám čistě na Vás. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..