pondělí 26. března 2018

Já se vracím - Vy soutěžíte

Všechny Vás moc zdravím po menší odmlce. Nevíte jak těžké je psát tyhle řádky. Ani ve snu by mě totiž na začátku roku nenapadlo, že z mé původně naplánované pauzičky na dva týdny budou skoro tři měsíce. Tyhle návraty bývají dost těžké, alespoň pro mě, vždycky je tu totiž velká nejistota, zda o mě ještě někdo stojí. Jestli se moji čtenáři a sledovatelé nepřesunuli jinam, kde se zkrátka něco děje. Většina z Vás ví, že se ze mě ke konci loňského roku stala maminka a hned po skončení šestinedělí jsme si převzali klíče od nového bydlení. Všechno jsme si představovali moc růžově - vymalovat, uklidit a nastěhovat se. Bohužel to tak vůbec neprobíhalo a tak se má pauza dost protáhla. O tom všem Vám ale povím v následujících týdnech. 


Dneska to bude ale o něčem jiném a to konkrétně o dárcích. Březen, konkrétně jednadvacátý den v něm je dnem kdy před šesti lety vyšel první článek. Je to už dlouhá doba a i když se blog nehřeje v top 10 nejnavštěvovanějších blogů, tak ho píšu ráda. 
Můj malý návrat odstartujeme soutěží o balíček tří rtěnek značky Dermacol Matte Mania v odstínu 15, 16 a 55. Sama několik odstínů této rtěnky vlastním a patří mezi mé oblíbené a teď ji můžete vyzkoušet i Vy a nebo si jen rozšířit stávající sbírku. 

Soutěž je poděkování pro mé sledující ať už na Youtube, Instagramu nebo zde na blogu.


Pravidla jsou následující:
Zanechat komentář zde nebo pod stejnou fotkou na instagramu (můžete na obou místech, zvětšíte tím svou šanci na výhru).
Do komentáře mi napište na jaká témata se mám zaměřit v článcích nebo i ve videích (recenze, cestování, nákupy, vlogy nebo streamy.....) fantazii se meze nekladou a je to přeci obsah pro Vás a měl by Vás bavit. 
V případě, že budete psát komentář pod článek nezapomeňte přidat mail abych Vás měla jak kontaktovat. Komentující přes Instagram kontaktuji přes direct. 

Soutěž bude ukončena 8 dubna ve 23:59. Následující den vše sepíšu a snad i vylosuji. Tak si držte palce a vzhůru do soutěžení. 

7 komentářů:

  1. ahoj, já mám ráda tvoje nákupy kosmetiky i oblečení a také videa o vypotřebovaných produktech:-) takže se těším na ta nová:-) Asi by mě bavil třeba i nějaký seriál o novém bydlení, pokud bys chtěla jít takto do soukromí. Těším se! Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj. Super. Jsi zpět! Moc se těším na videa na YT. Chybělo mi to. Jak jsem psala na IG-bavil by mě vlog...jak teď žiješ... Jak vypadá dům... Ale na druhou stranu chápu, že si chceš zachovat část soukromí. Baví mě i nákupy, recenze, vaření- recepty. Jen ty vlogy jsou takové nejpoutavější...kosmetiky a recenzí je všude hafo. Ale stejně na to vždycky koukám. Měj se krásně! ❤
    klemsova.ladislava@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Vzhledem k mému současnému těhotenství, bych uvítala nějaká videa s tématikou mateřství. Jinak ale stale stále u mě zůstává oblíbená i kosmetika.
    Dostalh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj kocko. jsem moc rada ze se vracis..ja jsem se vratila take zpet k blogu..mam dva blogy kosmetický a nove i knizni :) na youtube si netroufan 🙈
    Ale abych odpovedela na tvou otazku..mam rada vlogy a recenze :)
    wimim18@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. No konečně :-) Tvoje videa mi moc chyběla, i když chápu, že s miminkem je to pěkně náročné. Mám ráda tvoje recenze a klidně bych brala i vlogy.
    Tak vítej zpět.
    barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Verů super, chápu, že s Adélkou to nejde tak snadno natáčet, ale vlogy bych brala taky, eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Verčo, vítej zpátky :) .Moc ráda mám především tvá videa bez obsahu, ale ráda se podívám i na ta ostatní. Já měla pauzu pokaždé když jsem nestíhala nebo se něco dělo, naštěstí teď jsem si články předplánovala, takže mám až do Velikonoc vystaráno.
    S přáním krásného jarního dne
    Sabča
    novakova.sabina95@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..