pondělí 16. dubna 2018

Projektor hvězdné oblohy


Jako malá jsem u babičky měla lampičku, která měla kolem žárovky točící se barevný plast a promítala tak krásnou barevnou duhu na zdi vždy předtím než jsem šla spát. Ani nevím co se s tou lampičkou stalo. Teď jsem maminka a chtěla jsem mojí holčičce dopřát něco podobného, ale nebyla jsem si jistá zda hned investovat do něčeho dražšího. Co kdyby ji to nezaujalo stejně jako ji nezajímají dudlíky, kousátka ani zvonkohra či přehrávač bílého šumu.




Pak jsem jednou otevřela nabídku poštovné zdarma, která mi chodí už několik let na mail a zrovna byl v nabídce projektor hvězdné oblohy. Tak jsem ho objednala a čekala. Doručení trvalo zhruba tři týdny, ale zabalení bylo perfektní. V bublinkové folii a navíc celá krabička byla ve vzduchem naplněném uzavřeném pytlíku takže za mě opravdu palec nahoru.




Vzhledová stránka projektoru opravdu odpovídá tomu co vidíte na obrázku na stránkách. Jedná se o plastový válec se základnou zhruba o výšce 16 cm a průměru 9 cm. Na základně krom bílého nápisu Star Master najdete i dvě tlačítka na spuštění projekce a vstup pro zdroj, který však není součástí balení stejně jako tři AA baterie, který projektor uvedou do chodu.



První uvedení do chodu bylo trochu rozpačité. Ač jsem koupila nové baterie, projektor nesvítil a tak jsem doma musela hledat zdroj s odpovídajícím konektorem. Zapomeňte na USB a hledejte nabíječku od staré dobré Nokie. Co se týče baterií, nakonec se projektor spustil s jiným typem takže nejspíš je vybíravý a jen tak na nějakou baterii svítit nebude.



Jak už jsem uvedla výše, na základně jsou dvě tlačítka pro ovládání. První spustí klidnou projekci hvězdiček pomocí bílých led světýlek, druhé bláznivou barevnou show alá diskotéková světla. Tuhle druhou variantu moc nevyužíváme, protože je nepříjemná na pohled mě, natož čtyřměsíčnímu miminku, které u toho zkrátka ne a ne usnout. 


Převážně tedy pouštíme variantu číslo jedna. Měla bych ale spíše použít čas minulý, protože zhruba po týdnu svítí už jen hlavní led světýlko a to tak slabě, že svou intenzitou nedosáhne dál než na zeď u nočního stolku na kterém je postavený. Dosáhnout na strop nemá nejmenší šanci. Dál než na 10 cm zkrátka nedosvítí a nepomohl tomu zdroj ani výměna baterií. nejsem odborník, takže svým laickým okem konstatuji "Něco se tam pokazilo". 

Takže jaký je tedy můj verdikt? Určitě je to zajímavý nápad. Pokud budete mít štěstí na kus, tak za málo peněz (pokud budete kupovat v akci kolem 160 korun) dostanete hodně muziky. Jediné co bych možná ještě vytkla je tvar projektoru. Obrouček držící plast s hvězdami na vršku se promítá i na strop a trochu to ruší celkovou projekci. Projektor ve varu kolem by možná posloužil lépe bez rušivých hodně velký hnidopich. 

Klidná bílá varianta hvězd malou celkem zaujala a vydržela v klidu v postýlce koukat na strop dokud neusnula, takže až narazím na nějaký zajímavý projektor hvězdné oblohy tak do něj klidně investuji.



*Do článku jsem zařadila fotografie své i e-shopu. Ať jsem dělala co jsem dělala, tak se mi zkrátka nepodařilo zachytit skutečnou intenzitu projekce u bílé varianty a u blikající jsem zase měla problém s ostrostí fotky. Ilustrativně to snad ale postačí.













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..