pondělí 26. listopadu 2018

Dermacol řada Aqua Beauty

Krásné pondělní odpoledne. Jestli jsem s něčím opravdu ve skluzu, tak jsou to jednoznačně psané recenze. Hlavně ty co se týkají produktů značky Dermacol. Věřím a veřejně doufám, že Dermacol je rád i za ty výstupy na sociálních sítích a YouTube. Nicméně jsem se konečně dokopala k tomu, abych napsala několik řádků o řadě Aqua Beauty, kterou jsem vyzkoušela a v tuhle chvíli jste již některé produkty mohli vidět ve videích Bez obsahu.

Mycí gel na obličej 3v1 150ml


Slibuje odlíčení vyčistění a tonizaci, kterou zajišťuje mořská řasa a extrakt z okurky. Z mého pohledu bohudík, že parfemace není okurková. Nesnáším parfemaci okurky! Popravdě ani nevím k čemu parfemaci přirovnat. Každopádně je jemná a nevtíravá. Obal je klasická bílá plastová tuba s vyklápěcím víčkem co neurazí ale ani nenadchne. Co se týče samotného produktu jedná se o řidší gel, který je na pleti příjemný, nijak neštípe a to ani při zasažení očí a světe div se, opravdu po použití nemáte (nebo spíše já jsem neměla) pocit pnutí. Člověk by zajásal, že gel splňuje co slibuje, ale já si přeci jenom pár mušek našla. První muškou je konzistence. Gel jak už jsem výše zmínila je řidší (oproti mému oblíbenci od Isany rozhodně) a tak jsem měla dost problém s dávkováním. Ať jsem se snažila sebevíc, pokaždé mi do ruky vyteklo víc produktu než jsem potřebovala a o to dřív se také spotřeboval. Druhou muškou by mohlo být delší odličování. Hlavně u voděodolné řasenky trvalo déle než se rozpustila a na to s brečícím mimčem za zády nemám moc času. Gel jsem tedy používala převážně k rannímu čištění pleti a vyhnula se tak alespoň jedné mušce.


Hydratační krém 50ml


který hlásá na obalu 24 hodin hydratace. Tak dlouho jsem ho na sobě nikdy neměla a tak to nepotvrdím ani nevyvrátím. Osobně si ale myslím, že to tak nebude. Balení je krásné, opět skleněné jen s nálepkou s jemným popisem názvu výrobku. Konzistence je hutná, krém se dobře roztírá, trošku déle se vstřebává, ale budiž mu to odpuštěno, protože zanechává pokožku krásně jemnou a měkounkou. Velkým plusem je i fakt, že nemá žádnou výraznou parfemaci a tak ho s klidem mohu nanášet i do očního okolí aniž bych pak půl dne slzela.


Hydratační gel - krém 50ml


Krémy s gelovou konzistencí nemám ráda. Tedy přesně moje pleť je nesnáší. Pokaždé když se mi nějaký dostane do rukou a já ho chci použít, začne se mi už při nanášení drolit a žmolkovatět. To se pak nanáší makeup jedna radost...
Původně jsem chtěla gel-krém dát do soutěže, ale když Ilovemakeup řekla, že konzistence s gelem moc společného nemá tak jsem ho začala testovat. Samotný obal je skleněná lahvička s pumpičkovým aplikátorem a plastovou krytkou. Velké plus za bytelné sklo, které se ani po několika pádech nerozbilo a naopak menší mínus za tu plastovou krytku jež během dvou vteřin dokázala zlikvidovat má devítiměsíční dcera. Stejně tak bych trochu polemizovala o aplikátoru ve formě pumpičky. Na jednu stranu je fajn, že si nadávkujete krém jak potřebujete a nemusíte do něj sahat prstem, na stranu druhou, když už se blížíte ke dnu pumpička má problém produkt vcucnout a tak stejně musíte lahvičku rozšroubovat a krém vyšťourat. 
Konzistence produktu jak už bylo zmíněno je více krémová než gelová, dobře se roztírá, rychle se vstřebává a hlavně se nedrolí a nežmolkuje. Používám ho často jako podklad pod makeup a za celou dobu používání mě pleť nijak nepnula, takže myslím, že i hydratace je dostačující.

Znáte řadu Aqua Beaty nebo preferujete jinou řadu?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..