středa 4. prosince 2019

Středa s Euronou


Poslední měsíce je to tu jen o článcích s videi bez textu a tak jsem tu s novým článkem a také s novou rubrikou. Nejsem si zcela jistá, jak pravidelná bude, ale jisté je, že se objeví vždy ve středu. Proč? Odpověď je hodně jednoduchá. Nazvala jsem ji totiž Středa s Euronou. A o co půjde? Před nedávnem jsem se stala poradcem firmy Eurona by Černý, která nabízí ekologicky šetrnou bytovou a tělovou drogerii a protože podle mě si Eurona zaslouží více pozornosti, rozhodla jsem se jí věnovat i zde na blogu. Navíc jsem založila nový profil na youtube kde najdete videa věnovaná právě této značce. Jednou za čas tedy ve středu můžete čekat nějaký článek právě o produktech této značky. Tolik na vysvětlenou.



Na profilu Zábavný úklid, už najdete první úvodní video, ve kterém se krátce představuji a také mluvím o tom, jak jsem se k Euroně vůbec dostala. Budu moc ráda, když mě podpoříte svým komentářem a i odběrem i na druhém profilu třeba proto, že Euronu používáte nebo naopak ji neznáte, chtěli byste vědět víc a mít stejně jako já zábavný úklid.
Kromě profilu na youtube má Zábavný úklid i skupinu i stránku na facebooku a také vlastní instagram. Jednoduše jsem všude kde se dá a těším se tam i na vás!


1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář..