středa 29. ledna 2020

Úspěšný start

Krásné středeční odpoledne. Dnešní článek věnuji Úspěšnému startu, což je motivační program pro nováčky u Eurony, který zahrnuje prní tři měsíce a spočívá v tom, že jste za své objednávky odměňováni.  Kdo nerad čte, mám pro něj zase video. 



Všechno začíná registrací. Než se zaregistrujete, kontaktujte svou sponzorku (člověk, který Vás k Euroně přivedl, doporučil Vám ji) a zeptejte se kdy je uzávěrka měsíce, ta je totiž jiná než je klasický kalendářní měsíc a je důležitá pokud si chcete stihnout splnit právě Úspěšný start nebo jen chcete využít výhody první 100 bodové objednávky


Pokud jste článek o výhodách první 100 bodové objednávky nečetli, doporučuji si ho nejdříve přečíst a pak se vrátit k tomuto článku ať pochopíte souvislosti. 
Vaše registrace i první 100 bodová objednávka musí proběhnout v rámci stejného měsíce. 



Co je Úspěšný start? Je to motivační program pro nováčky u Eurony a trvá tři měsíce. Spouští se automaticky s Vaší první objednávkou. V daném měsíci stačí objednat ať už jednorázově nebo součtem všech objednávek za 100 bodů. Já doporučuji jednorázovou objednávku, ta má nejvíce výhod. Stále nevíte jaké? Tak šup na článek!

Ať už jste objednali za 100 bodů jednorázově nebo součtem všech objednávek v měsíci, splnili jste první krok Úspěšného startu a získali jste nárok na plné balení aviváže v hodnotě 199 korun zdarma! Vybranou aviváž si vkládáte do objednávky ale až v měsíci následujícím!

Pokud se Vám nepodařilo v prvním měsíci objednat za 100 bodů nemusíte být smutní. V Úspěšném startu můžete pokračovat od druhého měsíce. V druhém měsíci si objednáte za 120 bodů, zase buď jednorázově nebo součtem více objednávek. Ti kteří splnili první kolo ÚS si nezapomenou do objednávky vložit vybranou aviváž. Objednávka za 120 bodů v druhém měsíci Vám zajistila nárok na další odměnu a to tentokrát v podobě Univerzálního úklidového prostředku, který je k dostání v sedmi různých parfemacích. Tento dárek si opět vkládáte do objednávky až následující měsíc. Neobjednali jste za 120 bodů? Je mi líto, Úspěšný start pro Vás končí.


Ve třetím měsíci si nezapomeňte do objednávky přidat Vámi zvolený úklidový prostředek a zároveň objednat za 150 bodů ať už v rámci jedné nebo více objednávek. Blížíme se totiž do finále Úspěšného startu a jako odměnu můžete získat gel na praní a to buď na barevné nebo černé prádlo. Tuto odměnu si opět vybíráte v následujícím čtvrtém měsíci. 


A to je celé kouzlo Úspěšného startu! Nemusíte propadat panice, že za tolik bodů nikdy neobjednáte. Já jsem nabídla katalog mamce, sestře, kamarádce a i když jedna chtěla třeba jen na zkoušku produkt za 3 body tak nakonec se objednávka s požadovaným množstvím bodů dala dohromady. Zkuste to proto také! Vyžádejte si vzorečky a katalog, vyzkoušejte vše v klidu. Ukažte katalog kamarádkám, kolegyním a objednávku složte dohromady. Poté se zaregistrujte a objednejte v klidu s vědomím, že první krok Úspěšného startu máte s přehledem zvládnutý. 


Jak jsem to měla já? Na první 100 bodovou objednávku jsem se skládala s maminkou a kamarádkou. Druhou objednávku jsem sama pro sebe doplnila pouze 6 body a zbylé produkty si odsunula až do dalšího měsíce a nakonec jsem ještě polovinu seznamu odsunula do objednávky na další měsíc. Kamarádky chtěli zkrátka vyzkoušet ale registrovat se nechtěli a tak jsem díky nim získala potřebné body. Registraci ale rozhodně doporučuji. Vždyť ihned po ní nakupujete o 20% marže levněji a kdo by nechtěl ušetřit?

Pokud se chcete teprve registrovat budu ráda, když v kolonce "Heslo pro hosta" vyplníte mé číslo poradce 420-8158503730 a zvolíte si mě tak jako osobního poradce. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..