středa 9. února 2022

Knihovnička: Paula Hawkins - Do vody

 Anotace: Vyhýbejte se tichým vodám, nikdy nevíte, co se skrývá pod hladinou… Na dně řeky se najde tělo svobodné matky – a zrovna na místě, kde bylo toho léta objevena mrtvola mladého děvčete. V historii malého městečka Beckford to sice nejsou první ženy, jejichž osud se na onom místě uzavřel, jsou to však právě ony dvě, jejichž smrt rozčeří nejen hladinu řeky, ale i poklidné životy místních obyvatel. A z temných vod začínají najednou na světlo dne vyplouvat dlouho zamlčovaná tajemství…


V knize bylo spousta postav ve kterých jsem se nejprve musela zorientovat. Prvních pár kapitol jsem se nemohla začíst. Nakonec jsem si do uší pustila relaxační hudbu kde šuměla voda a celý příběh mi tak krásně plynul. Jestli mi tu něco vadilo (a nejen tady ale i v Dívce ve vlaku) tak je to fakt, že Paula dokáže psát dlouhé pasáže, které pro samotný děj nejsou vůbec důležité a chvílemi to děj až brzdí.
Vrah je víceméně jasný už od poloviny knihy, přesto po jejím dočtení zůstalo pár otázek bez odpovědí.


Hodnocení podle databáze: 65%
Počet stran: 416
Kniha v pořadí: 9/2022


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..