středa 21. prosince 2022

Knihovnička: Komára - Králík je taky jenom člověk

 Anotace: Představte si, že tento příběh se opravdu stal! Tahle knížka je upřímným a osobním vyprávěním o životě jednoho králíka. O mém životě! Paměti se tomu říká… Divíte se? A proč by zrovna králík nemohl mít svoji knížku? Povím vám, jak se mi žilo na světě, o dnech strávených v různých doupatech a taky o mé rodině. Povím vám, jak chutná život domácího králíka.


Dneska tu pro Vás mám knihu, která je podle mě vhodná jak pro dospělého jedince milujícího králíky tak i pro děti. První knížku jsem dostala pro Adélku od kamarádky. Adélka ji milovala, tak moc, že se z ní stal salát a pak zůstala jednou ve vlaku. Bylo z toho moc slziček - asi tolik, kolik já uroním vždy u poslední stránky knihy. A u té já bulím pokaždé!

Vypravila jsem se sehnat knihu novou a v @knihkupectvi_luxor jsem ji pro oči neviděla. Poprosila jsem paní o pomoc a ona byla nadšená. Prý skvělý výběr, ptala se zda Komáru znám, řekla mi příběh a i upozornila na poslední stránku, že by pro děti nemusela být úplně vhodná. Stejně reagovala i paní u pokladny. Tahle knížka je jednoduše skvělá a je i super tipem na dárek k Vánocům. Ještě pořád je čas ji pořídit a jestli už ji máte, tak zkuste další knihu od Komáry s názvem A pak na mě mrkla..

Hodnocení databáze: 92%
Počet stran: 64
Kniha v pořadí: 122/2022

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..