středa 6. října 2021

Recenze: 77 pravidel pro úspěšná přání - Pierre Franckh


Přání. Věc, která nás provází celým životem. Přejí si děti, puberťáci, dospěláci i děda s babičkou. Každý má svá malá i velká přání. Ale ať už si přejete nebo i pochybujete, na všechno působí zákon přitažlivosti. Vesmír nezná zápory, takže když budete říkat NEchci, vesmír slyší jen CHCI. 

Pierre Franckh vás na 216 stranách knihy 77 pravidel pro úspěšná přání naučí jak  je správně formulovat  v oblastech jako je láska & partnerství – děti & rodina – zdraví & wellness – povolání & kariéra – úspěch & majetek  a vysvětlí jak si přejí děti.  Ke každému pravidlu připojil i pár afirmací a úkolů aby vás co nejvíc namotivoval.




Poslední dobou jsem tak nějak měla pocit, že stagnuji, že se opět potřebuji posunout dál a právě z tohoto důvodu jsem v rámci spolupráce zvolila knihu 77 pravidel pro úspěšná přání. Potřebovala jsem zase nový impuls a připomenutí zákonu přitažlivosti. Vlastně jsem ho používala ještě dávno předtím, než jsem ho uměla pojmenovat a dost možná ho používáte i vy, jen nevíte, že se tomu tak říká. Tak schválně. Už jste si někdy v duchu představovali určitou situaci, procházeli ji okamžik za okamžikem, kdo co řekne a jak to celé dopadne? V kolika situacích, které jste si takto vizualizovali to tak téměř na 100% nakonec vyšlo?

Jen pár příkladů z mého života. Autoškola. Vlastně jsem o závěrečných zkouškách nijak extra nepřemýšlela. Pak se mi ale nepovedla jízda. Ne, že bych něco výrazně pokazila, ale komisař mi vyčetl, že jsem si při jízdě proti slunci nesklopila clonu. Mě tedy nepřišlo, že by mě slunce oslnilo a já měla menší kontrolu nad vozem, ale budiž. Nicméně z náhradního termínu jsem byla nervózní a neustále si představovala jak jízda probíhá, kterými ulicemi projíždím, jak parkuji a jak mi komisař říká, že jsem zkoušku udělala. Až na pár detailů to tak skutečně proběhlo.

Druhý příklad se týká těhotenství. Konkrétně zjištění pohlaví miminka. Já si od začátku moc přála holčičku a i jsem na bříško mluvila jako bych věděla, že tam je právě ona. Samotný výběr jména nám dal tenkrát zabrat. nemohli jsme se shodnout téměř na ničem. Pak mi lékař na jedné z prohlídek, řekl ať si na příště připravím jména, že už se snad mimčo otočí a bude vidět pohlaví. Pro holčičku už jsme tehdy měli jméno Adélka a pro kluka Matyáš i když já jsem vnitřně cítila, že to není jméno, které bych pro syna chtěla. Neustále jsem si vizualizovala prohlídku a přehrávala smyšlený rozhovor. Doktor se mě zeptal zda máme jména, odpověděla jsem "Holčička bude Adélka, ale kluka pořád nevíme" a on mi odpověděl "Pro kluka ani vymýšlet nemusíte, je to jasná Adélka" a pokud mě sledujete déle tak víte, že to tak dopadlo. Mimochodem ten rozhovor proběhl do puntíku přesně podle mojí představy. 

Co se týče afirmací a úkolů v knize, přiznávám, snažila jsem se, ale zřejmě se mám v této oblasti ještě dost co učit. Stále mi přijde trochu nepřirozené si během dne, několik dnů opakovat například "Jsem otevřená novým věcem, přijímám s otevřenou myslí vše nové".  Zhruba před dvěma lety jsem si napsala afirmační kartičky, které jsem si každý den četla a zkoušela je procítit, ale vizualizace jednotlivých situací mi zkrátka jde lepší. Možná jsem si svou nedostatečně otevřenou myslí k afirmacím trošku zavařila. Podle jednoho z úkolů jsem si své afirmace sepsala a poctivě si je opakovala, přesto ale ani jedna z nich nevyšla a spíše se zatím stal pravý opak, ale vše má přijít ve správný čas, tak možná musím ještě chvilku vydržet. 

Co říct závěrem?

Nejsem úplně typ, který by hltal každou motivační knihu. Z téhle oblasti jsem vlastně četla pouze Tajemství a zmiňovaných 77 pravidel pro úspěšná přání, ale myslím, že občas neuškodí po takové knize sáhnout a najít třeba ztracenou motivaci. Pokud motivační a sebe rozvojové knihy vyhledáváte, tak jste ji zajisté už četli a pokud jste v této oblasti nepolíbení tak vám ji vřele doporučuji. Výhodou je, že se dá číst na přeskáčku a k jednotlivým částem se dá kdykoli vrátit aniž byste museli vše číst znovu od začátku.




* Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji nakladatelství Anag

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..