čtvrtek 18. srpna 2022

Knihovnička: Ingrid Hedstromová - Vraždy ve Villette

 Anotace: Oblíbenou a váženou Villettskou učitelku srazí na přechodu pro chodce auto a smrtelně ji zraní. Mladá soudkyně brzy zjistí, že případ souvisí s událostí, do níž byly zapleteny nejvýznamnější osobnosti Villette. 

Detektivní román inspirovaný anglickou klasickou školou A. Christie.




Já miluju A. Christie a můžu říct, že tam není ani náznak toho, co ona dokázala napsat. Tahle kniha mi opravdu dala zabrat. Mám ji doma více než 5 let a povedlo se mi jí přečíst až na čtvrtý pokus. Na 240 stranách je víc postav než nás bylo studentů na střední. Na začátku je dokonce jejich seznam s vysvětlením o koho jde, ale kdo by do toho taháku pořád koukal 🤷🏻 Postavy nejsou nijak vykreslené, takže když náhodou zemřou je vám to jedno. Navíc je tu celkem dost politiky a to na čtivosti taky nepřidá.  Kniha má další dvě pokračování, druhé je na fotce, ale já ho číst nebudu. Na to opravdu nemám kapacitu. Už takhle mám těch nudných knih na letošním seznamu celkem dost.

Hodnocení databáze: 73%
Počet stran: 240
Kniha v pořadí: 68/2022

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..