čtvrtek 13. října 2022

Knihovnička: Lars Kepler - Stalker

 Anotace: Před devíti lety byl pastor Rocky Kyrklund odsouzen za brutální vraždu a svěřen do psychiatrické péče. Z události si nic nepamatuje — od tragické autonehody trpí opakujícími se výpadky a ztrátou paměti.

Ve stejnou dobu, kdy se Rocky Kyrklund znovu vrací do společnosti, někdo policii pošle video ženy v okně. Následujícího dne je žena nalezena mrtvá. Brutalita vrahova útoku vyšetřovatele dovede k Rockymu Kyrklundovi. Policii přijde další videonahrávka. Nikdo nerozumí tomu, co se to děje. A Joona Linna více než před rokem zmizel. Skoro všichni si myslí, že je mrtvý. Skoro všichni.




Moje první setkání s duem Lars Kepler. Rovnou jsem "skočila do vody" předchozí díly v knihovně nemají a shánět se mi je nechtělo. V knize se sice sem tam nějaký odkaz na předchozí díly objeví ale z toho mála uvedeného jsem si nějakou představu udělala. Námět jako takový je super, bohužel za mě je v knize spousta pasáží, které jsou jen dlouhým vykecáváním o nepodstatných věcech. Kapitoly jsou krátké a čtení utíká, 350 stran by ale bohatě stačilo. Vraha jsem odhalila jen chvilku předtím než ho odhalilo autorské duo. Rozuzlení mi ale přišlo až moc překombinované a úplně jsem ani nesouzněla s tím, že některé postavy jsou na jedné stránce skoro jednou nohou v hrobě a na další jsou nesmrtelní jak akční hrdina z devadesátkovejch bijáků. Ačkoliv jsem byla z knihy na vážkách, rozhodla jsem se přečíst si další.

Hodnocení databáze: 87%
Počet stran: 573
Kniha v pořadí: 84/2022

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..