čtvrtek 22. března 2012

Královna klobouků



"Královna klobouků" tohle ocenění se dostalo vévodkyni Catherine od asociace nositelů klobouků Headwear Association. Hlasovalo pro ni prý celých 91 procent členů a přiznivců této asociace a podle mě si to opravdu zaslouží.
Musím říct, že ji mám moc ráda. Už od prvního pohledu mi je hrozně sympatická tím, jak se neustále usmívá a také tím, že se "nestydí" vzít si několikrát ty samé šaty (moc častý jev to prostě není). A jestli vévodkyni z Cambridge něco závidím pak jsou to určitě její vlasy a krásné bílé zuby, ale zpět ke kloboukům.

K oblíbeným návrhářům Catherine patří Sylvia Fletcher, Vivien Sheriff a nebo Philip Treacy.







Catherine kloboučky prostě sluší a i když se mi některé velmi líbí nikdy si žádný nepořídím a to hned ze dvou důvodů - klobouky mi nesluší a vyjít s něčím podobným na hlavě u nás na vesnici? to by na mě asi všichni koukali s otevřenou pusou a já jsem nerada středem pozornosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..